heel vaag probleem!

ik heb naast mijn nieuwe G5 een hele oude mac 8600 staan nu wil ik daar radio op luisteren, er zit systeem 7.6.1 op als ik naar een site ga waar ik radio wil luisteren, moet hij bufferen in mediaplayer!, omdat onze ontvangst nogal slecht is op de radio wil ikhet via de geluidskaart op de computer doen!

nu moet ik voor windows media player, systeem 8.1.0. hebben die update heb ik alleen mac os 8.0 NIET weet iemand hoe ik daar aan kan komen, of heeft iemand andere suggesties???!!

Alvast bedankt!

PS: ben eigenlijk pas bekend met mac sinds 9.2 dus neem me dit AUB niet kwalijk! :innocent:

Ik denk dat 7.5.1 een beetje te oud is voor radio streamen.... Maar eerlijk weet ik niet of dat echt zo is. gebruik je de 8600 alleen voor radio? Waarom doe je dat niet op je G5? Is nog beter voor het milieu ook........... :sealed:

7.5.1 is inderdaad te laag om te streamen daarom wil ik ook juist naar 8.1.0 mijn G5 staat denk ik 20 meter van de radio vandaan en zon kabel door je bedrijf is niet echt mooi cq. veilig!

ik heb 8.0 nog op originele cd, stuur maar ff pb of mail

[quote:e5da655d96="M3!!!W"]ik heb naast mijn nieuwe G5 een hele oude mac 8600 staan nu wil ik daar radio op luisteren, er zit systeem 7.6.1 op als ik naar een site ga waar ik radio wil luisteren, moet hij bufferen in mediaplayer!, omdat onze ontvangst nogal slecht is op de radio wil ikhet via de geluidskaart op de computer doen!

nu moet ik voor windows media player, systeem 8.1.0. hebben die update heb ik alleen mac os 8.0 NIET weet iemand hoe ik daar aan kan komen, of heeft iemand andere suggesties???!!

Alvast bedankt!

PS: ben eigenlijk pas bekend met mac sinds 9.2 dus neem me dit AUB niet kwalijk! :innocent:[/quote:e5da655d96]

Systeem 8.0 heb ik niet, maar ik heb hier wel 2(gebrande) cd’s liggen met systeem 8.5 en 8.6(update voor 8.5)
Ik doe er niks meer mee, weet ook niet of ze het nog doen. Ik wil ze wel opsturen tegen verzend kosten.

ok allen bedankt heb net iemand gesproken die ook nog een schijf van 8.0 heeft ik krijg hem morgen bedankt voor de moeite! :D