Helaas weer niet voor MacOS

Soms kan je niet om dat argument heen dat er voor Windows veel meer software beschikbaar is dan voor MacOS. Deze http://www.tifareth.com/tifareth.html juweeltjes bijvoorbeeld.

Bummer.

(Het is géén hoax)

Lol! Systeem-eisen: Pentium 133 Mhz processor.

Nee, dat ik dit nu moet missen op mijn Mac! :wink:

Wel, als jij nou eens een emulator of VPC instelt, dan lukt het je misschien wel om je Windows vriendjes te hypnotiseren, terwijl dat andersom niet lukt (wel op tijd switchen naar je Mac desktop natuurlijk ;-) ).

Tsss, het programma Tele Hypnosis werkt helemaal niet. Ik wordt niet gehypnotiseerd. Wat een hoax...

Dat komt omdat ik het ook heb draaien en het zo ingesteld heb dat jij denkt dat het niet werkt...

[quote:ff04b6284a="Eehhm..."]Dat komt omdat ik het ook heb draaien en het zo ingesteld heb dat jij denkt dat het niet werkt...[/quote:ff04b6284a] LOL ahahahhahahahah... das een goeie...

Wat een vreemde programmatjes...

Sommige mensen hebben echt te veel tijd.

[quote:7e58d378be="DonJoe"]Wat een vreemde programmatjes...

Sommige mensen hebben echt te veel tijd.[/quote:7e58d378be]
snap nut niet van die progs…
alsof die tele pathie dingen werken ‘kan’ …

[quote:820c1a6a98="Jello"][quote:820c1a6a98="DonJoe"]Wat een vreemde programmatjes...

Sommige mensen hebben echt te veel tijd.[/quote:820c1a6a98]
snap nut niet van die progs…
alsof die tele pathie dingen werken ‘kan’ …[/quote:820c1a6a98]

Er is ook zo’n zelfhypnose programma. Het werkt niet echt bij mij.

De wereld is vol freaks kwakzalvers en idioten. Er zijn een hoop fake apparaten voor het genezen van onverklaarbare klachten en (vaak voor heel veel geld) hoop geven aan terminale patiënten. Google maar eens met 'Reich', 'Welz' of 'Orgon'. Deze gozer pakt het slim aan, die hoeft niet eens een fake machine te bouwen, een software emulator doet de truc net zo goed!