HELLEP!!! Audio cd met cd rom gedeelte maken... hoe?

Ik kan me herinneren dat je vroeger (lan geleden, nog op os8) erg makkelijk een audio cd met cd rom gedeelte kon fikken in toast. Volgens mij is het momenteel wat ingewikkelder dan destijds:

Als ik het goed heb begrepen fik je eerst het audio gedeelte met de optie “write session” en kan je vervolgens een temporary partition maken met daarop de data. Vervolgens brand je het enhanced audio gedeelte (write disc, dan wordt de disc afgesloten als het ware) door deze partitie te selecteren. Als ik dat doe, verschijnt de mededeling dat het geselecteerde niet de juiste hierarchische indeling heeft… Geen idee wat ik moet doen. wie helpt?

Omdat het verhaal hierboven wellicht wat warrig is, nogmaals in het kort mijn probleem: Ik wil een audio cd maken met daarop ook een cd-rom gedeelte met een kleine site met teksten, plaatjes en videotjes (klein)…

Dat is wat ik wil. Wie legt me uit hoe ik dat doe met Toast?

Tegenwoordig kan het volgens mij net zo makkelijk! Liever gezegd, nog makkelijker! Je opent Toast, je kiest de data die je wilt. je kiest de audio die je wilt. Als je klaar bent met je CD ga je weer naar 'data' toe. Houd de option toets ingedrukt en druk op de Record knop. Je hebt nu een Mixed CD! (Dit is alleen niet aan te raden volgens toast)

Suc6 ermee!, Greetz Dennis