Hellup... iPod verloren. Wat nu?

Hellup ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben mn iPod kwijt. Ik weet niet hoe dat kon gebeuren, maar het is gewoon zo. Fukkin balen natuurlijk. Volgens mij ben ik hem domweg in de tram vergeten (uit mn jaszak gevallen of zoiets). Ik heb dat ding in het buitenland gekocht vorig jaar oktober. Ik heb al die vouchers/coupons nog. Is er IETS wat ik kan doen in de goeie richting? (gelieve geen sarcastische opmerkingen.....ik ben al verdrietig genoeg :cry: ) Ik vrees dat er niet veel te doen is, dan gewoon een nieuwe kopen, maar misschien kan ik wel IETS doen?

[color=olive:2c4a4d372a][size=9:2c4a4d372a]mod: MacBjorn
Ik heb je titel even aangepast, zo is het duidelijker.[/size:2c4a4d372a][/color:2c4a4d372a]

A] welkom hier B] Sja, balen zeg C] Nee, je kunt niks doen. Aangeven bij de politie, het GVB bellen of ze een iPod hebben gevonden, maar daar houdt het dan wel op. Je kunt hem na aangifte nog opgeven bij 'gestolen hardware' op www.tweedehandsmac.nl

D] Het is hier een goed gebruik om de titel inhoudelijk naar je vraag of opmeking te laten verwijzen. Niet lullig bedoeld, maar ‘[b:58f3fd2ae7]hellup[/b:58f3fd2ae7]’ is niet erg verhelderend. Dat kan iedereen boven elk topic schrijven…

[quote:92398e8700][b:92398e8700]Onderwerp:[/b:92398e8700] Hellup![/quote:92398e8700] tjah, das idd zeer klote. ik denk dat erniet veel meer op zit dan zoals Deskman zegt. Op geven bij de politie is het miinste wat je dan kan doen. Desnoods plaast je overal in elke supermarkt in de buurt een briefje met daarop: [quote:92398e8700]Hellup![/quote:92398e8700]

:wink:

zo ben ik dus ook mn mobiel verloren :cry:

mijn iPod was ook kwijtgeraakt, maar dan niet door mij maar door de UPS (Unwanted Parcel Search). Dus ikke gebeld naar Apple (hij moest in reparatie) waar hij bleef en zij zijn er toen achterheen gegaan. Krijg ik nu mooi dus n gloedjenieuwe Video voor terug 8)

Boehoeh snik snik...... in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat het geen enkele zin heeft om wanhoop briefjes op te hangen.....niemand geeft dat mooie ding terug. Het was een krasloze iPod Nano 4 Gb zwart in een heel mooi klaphoesje met speciale in-ear headphones die ik potjandikkeme pas 4 daagjes geleden had gekocht voor 40 Pleuro. Zucht.....nou goed....ik koop wel een nieuwe....maar nu een witte....yeey!

Ten eerste het is heel erg sneu voor je. Het had niet hoeven gebeuren maar je moet voortaan toch iets beter op je spullen passen. Het is niet hard bedoeld.

Dit topic hoort niet thuis in het subforum algemeen maar in het subforum iPods & iTunes.