Hellup

Oke ik zit met het volgende probleem. Ik heb een windows xp pro machine met amd 1700+ procesor. Ik wil graag eens kijken hoe Mac OS X 10.4 of te wel tijger mij bevalt voor dat ik mijn ibook aanschaf. Ik heb dus nu een (illegale) versie van Tiger in een dmg bestand en zou dit graag op me computer willen instaleren zodat ik even kan kijken. Ik heb er een speciale partie voor gemaakt met 15 Gb maar weet nu niet hoe verder ik heb pearpc gedownlaod maar snap er niets maar dan ook niets van. Kom niet verder dan het uitpakken van het zip bestand DUS HELLUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wou ik ook doen, maar het werkt niet op een amd athlon :cry:

macosx werkt niet op pc dus :wink:

er zijn enkele simulators… maar die doen het niet echt…

volgens mij moet het kunnen dacht dat ik eht ook ergens heir had gelzen

tjah ik kan je niet verder helpen met die activiteiten *kuch* www.pearpc.net *kuch*. let wel dat pearpc niet echt snel is dus daarvoor hoef je het niet te doen.

ik wil gewoon even kijk hoe alles er uitziet en hoe alles werkt dus hoeft neit snel te zijn of super te werken.

Het werkt wel op een amd 64 of een pentium 4. en die heb ik niet.

*kuch* dank je *kuch*

Ja, ik heb het voorheen ook gehad, mac gesimuleerd mbv PearPC, maar da ging echt bagger traag. Dat is niet echt aan te bevelen want je krijgt er echt een fout beeld van, van een mac. Hij is echt wel veel sneller enzo. Laat je hierdoor niet misleiden. En het instellen van PearPC was idd nogal een gedoe.. :

das de verkeerde osx, je had OSx86 moeten hebben :P

@wildsseb

Ik raad je aan om naar de dichts bijzijnde Apple winkel te gaan en daar Tiger in aktie te zien en ons op dit forum niet lastig te vallen met een vraag over het installeren van een illegaal verkregen versie van Tiger.