Help, al mijn contacten in 1x weg!!!!!

beste omt-ers,

ik heb een klein probleem. ik gebruik mobile me om al mijn dingen te syncen.
Nu heb ik gister avond mijn macbook pro aan laten staan en hierdoor is de batterij volledig ontladen (moet geen probleem zijn) Maar keek ik vanochtend op mijn iphone, en toen zag ik dat al mijn contacten opeens weg waren, wat betekend dat ze ook weg zijn uit mijn adresboek van mijn mac, plus online op me.com ook…! ik snap echt niet waar ze zijn gebleven…

hoezo kan dit? ik heb ff snel gedacht dat ik het met time-machine wel terug kon halen maar…

weet iemand een oplossing???

bedankt alvast…

[quote:055294780a="Lennertpichel"]ik heb ff snel gedacht dat ik het met time-machine wel terug kon halen maar..... [/quote:055294780a] Maar wat? Beetje vaag.

Als het om contacten in Address Book gaat: start Address Book en kies dan “Enter Time Machine” via het Time Machine icoon in je menubalk, of het Time Machine icoon in je Dock.

ahhh steengoed... ik wist dat ik iets fout deed.. het is weer ok..

maar blijft vaag dat me contacten opeens weg waren… :s

Time Machine op die manier starten werkt ook vanuit Mail, iPhoto '08 en Garageband '08.

er staat nu ook in finder onder apparaten: Macbook Pro van '....mijn naam...' (2)

met name de 2 vind ik bedenkelijk. toen ik mijn mac weer aanzette vanochtend kreeg ik ook de melding dat er al een computer met dezelfde naam in het netwerk was ofzo… kan ik dit ook weer herstellen?

Ik denk dat je nieuwe probleem een apart topic wordt. Ik wil je niet bang maken, maar er zijn mensen die na een lege batterij problemen krijgen met hun firewall: [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=141812]Do you want the application "configd" to accept incoming requests?[/url] Dat [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=2029408#2029408]is wel op te lossen[/url], maar dan weet je alvast dat het ook door die lege batterij komt...

ja ik zie het.... het is inderdaad een nieuw probleem dat komt door het kalibreren van mijn batterij. Nu is hij zeg maar mijn oude vergeten en heeft hij een nieuwe mac soort van aangemaakt... daarom kon mobileme ook niet meer synchroniseren... raar probleem. ik ga me er ff in verdiepen..

tnx