Help! Alle muziek uit m'n Ipod is weg....

Hallo Allemaal! Sinds gisteren heb ik m'n nieuwe Ipod 40gig. Helemaal blij! Al m'n (meer dan 2000) songs d'r op gezet, maar toen moest ik door een probleem met m'n pc windows (!) opnieuw installeren. Dus ook Itunes... Nadat ik Itunes weer had geinstalleerd en m'n Ipod wilde synchroniseren, was al m'n muziek weg!!!!! Heb tijdens de installatie niet voor automatisch de Ipod synchroniseren gekozen, omdat ik bang was voor wat nu gebeurt is. Heb geen back up, en voel me nu dus zwaar kl......! Iemand suggesties hoe ik dit had kunnen voorkomen? Dit naast het feit dat ik een computer van Apple zou moeten aanschaffen.......

automatisch synchroniseren uitschakelen voordat je de iPod weer opnieuw aansluit.

enne… :sealed:
Sterkte!

[size=9:d87925e582]jongens geen flauwe zaken nou he!?[/size:d87925e582]

[quote:08d8e24270="Jør"]automatisch synchroniseren uitschakelen voordat je de iPod weer opnieuw aansluit. [/quote:08d8e24270]

volgens mij zei hij al dat hij dat had uitgeschakeld tijdens de instalatie?

[quote:08d8e24270]Heb tijdens de installatie niet voor automatisch de Ipod synchroniseren gekozen, omdat ik bang was voor wat nu gebeurt is. [/quote:08d8e24270]

jah hoe dit te voorkomen?
mss de muziek op een dvd branden ofzo?
opslaan op een externe harde schijf?

misschien kun je je muziek nog terug halen

ok, sorry.. zit jij ff op te letten! ;)

Maar die iPod heeft gesynchroniseerd, anders kan ie niet leeg zijn!

Hoi Allebei.... Klopt die functie automatisch synchroniseren had ik al uitgeschakeld, tijdens de set-up van Itunes...

ehm... tjemig, en je weet zeker dat de muziek er na 'de crash' (dus vòòr het opnieuw installeren van Windows) nog wel op stond.

Heb je alleen iTunes opnieuw moeten installeren, of het hele systeem? Met andere woorden: heb je de muziekbibliotheek nog?

Nope, hele systeem opnieuw moeten opstarten, en alles weg..... Ben nu bezig met wat cd-tjes te branden, maar dat gaat wel erg traag in I-tunes.....

lees deze draad...

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=268974#268974

Kweenie zeker, maar ik denk dat als je hem op een mac aansluit en je verborgen bestanden aanzet je alles terug kan vinden (lukt denk ik ook wel met een windows..??)