Help! automatisch contact maken via itunes

Ik heb sinds vorige week een nieuwe imac. Maar als deze opstart zoekt deze naar computer-naar-computer netwerken. In plaats van contact maken met het draadloze netwerk.

Ik kan echter nergens vinden hoe ik dit verander en natuurlijk voor altijd bij het opstarten.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Je netwerkinstellingen even invullen. Zal best een beveiligingsprotocol in je wifi hangen toch?

Ja, klopt. en die werkt wel. Handmatig kan ik de imac wel op mijn netwerk zetten. De beveiliging onthoudt de imac wel.

Maar er wordt niet onthouden dat hij dit netwerk bij het opstarten moet gebruiken. Waar kan ik dat aangeven?

via system prefs naar je network utillity gaan en bovenin "locaton" op automatic zetten?

Zal ik proberen. Bedankt.

[quote:d74823ce23="Turbanus"]via system prefs naar je network utillity gaan en bovenin "locaton" op automatic zetten?[/quote:d74823ce23] Met zo'n uitleg kun je ook deze net zo goed op slot zetten. :innocent:

Nou, ik heb 'automatic' geprobeerd. Toen ik er mee bezig was zag ik dat deze al op automatic stond. Maar nog steeds werkt het helaas niet.

Andere ideeen?