Help, Delete toets werkt niet

Ik heb sinds vandaag een erg raar probleem. Mijn backspace/delete toets werkt niet meer. Als ik het gebruik opent Systeem voorkeuren zichzelf. CTRL+Backspace werkt nu als de "normale" backspace. Ik snap er niets van. Heb ik het geprogrammeerd dat het Systeem voorkeuren moet openen? Zo ja, waar dan? Ik kan nergens voorprogrammering van het toetsenbord vinden. Ik heb een iBook MacOs 10.3.3. Help!!!!!!!!!!!! :(

Sorry, ik weet hier ook niks van. Maar als iemand dit leest die het wel weet, weet hij vast ook waar ik de del-knop kan vinden (op m'n ibook g4)...

Nou, dat weet ik weer wel (want daar gaat mijn probleem over) : die zit dus rechts naast je =/+ teken. Backspace dus....

Er zijn programma's waarmee je toetsen een andere taak kunt geven. Heb je niet perrongelijk zoiets geinstalleerd? Kijk anders even in je Systeem Voorkeuren of er onderaan systeem voorkeuren staan die niet standaard van Apple zijn en iets met dit fenomeen zou kunnen betekenen.

[quote:d46cdba1d3="Tammo80"]....waar ik de del-knop kan vinden (op m'n ibook g4)...[/quote:d46cdba1d3] Rechtsboven is "Backspace" Delete is "backspace"+"fn" ("fn" zit linksonder)