help, dialoog venster vast achter Illustrator

Ik ben aan het werk in Illustrator, ga even naar Photoshop om een verandering aan mijn beeld te brengen, terug naar Illustrator. Dan komt normaal het dialoog venster dat er een beeld is aangepast, maar nu zit die vast achter mijn werkvlak!!! En ik kan niets doen want ik moet eerst op OK drukken. Ik kan er niet aan... Nu heb ik tijden niet gesaved en er erg veel tijd ingestopt dus Force quiten wil ik eigenlijk niet! Kan iemand mij helpen of moet ik echt forcen?

ik neem aan dat je enter of esc al hebt gebrobeerd. Mischien werkt appel + punt. of kun je met expose (F9) dat venster weer tevoorschijn halen?

Heb ik inderdaad allemaal geprobeert ... Ik wacht nog een uurtje dan begin ik wel opnieuw. Ik leet het nooit hé, appeltje s, appletje s, appeltje S... Als ik bezig ben dan ga ik zo hard dat ik er niet aan denk. Stom

misschien met TAB?

Apple - tab (kan je van programma's wisselen)

Ik ben zo blij met die auto herstel functie in indesign CS, maar begrijp niet waarom die ook niet in illustrator en photoshop zitten... dat zou schelen...

Appeltje-tilde, Cmd-~?

Appletje - shift - N op een Azerty dus

[quote:b759a6be80="angorawol"]Appletje - shift - N op een Azerty dus[/quote:b759a6be80]

In ieder geval de toetsencombinatie waarmee je door de openstaande vensters kunt bladeren…

GEVONDEN twee keer enter drukken... PFFFF Tnx Guys