Help! Een negatief beeld!

Wie helpt mij. Ik heb nu op mijn LCD iMac een scherm met een negatieve weergave. Waarschijnlijk heb ik een bepaalde toetscombinatie gebruikt met dit resultaat. Wie weet die toetscombinatie?

Volg het volgende pad:

Systeemvoorkeuren -> Universele Toegang -> klik op de text ‘schakel zwart op wit in’

Toch best knap als je de toetscombinatie hiervoor per ongeluk in kan drukken :slight_smile:

Knap he! Maar ik heb het al opgelost. De toetscombinatie is CTRL, ALT, Appeltje en het sterretje van het nummerieke deel tegelijk indrukken. Dit heb ik ongetwijfeld gedaan toen ik de iMac wilde uitzetten en in plaats van de eject-toets het sterretje heb gebruikt.

:lol: dat probleem kan ik.. ik druk ook vaker op de verkeerde

Mac os 9.2 heeft bij ons op dit moment een negatief scherm maar ik krijg het niet meer normaal?

Graag wat tips?

Windows dat is pas een Negatief beeld...! 8)

misschien regelpaneel beelschermen en geluid? zo heet het toch?

Kijk eens bij Universele Toegang in je regelpanelen.

[quote:47ef1f0684="iJan"]Knap he! Maar ik heb het al opgelost. De toetscombinatie is CTRL, ALT, Appeltje en het sterretje van het nummerieke deel tegelijk indrukken. Dit heb ik ongetwijfeld gedaan toen ik de iMac wilde uitzetten en in plaats van de eject-toets het sterretje heb gebruikt.[/quote:47ef1f0684]

Ga je ook altijd rammen op je toetsenbord als het niet werkt? :stuck_out_tongue:

Hee, ik heb nu ook ctr+alt+apple+* gedaan, ziet er eigenlijk best vet uit 8) lol :P

[quote:08c910bd37="addyboy"]Hee, ik heb nu ook ctr+alt+apple+* gedaan, ziet er eigenlijk best vet uit 8) lol :P[/quote:08c910bd37]

Whaaaaaahhh dat wist ik niet eens! Keeewwl… 8)
Maaruh, kan mij voorstellen dat het zweet je uitbreekt als per ongeluk die combinatie indrukt