Help .. Foto's en video's op Ipod video...?

Ik ben nog vrij nieuw op Ipod gebied.. Daarom een vraag aan jullie ( experts :wink: )

Ik heb sinds gisteren een Ipod video en wil dus muziek, videos en foto’s erop zetten.
Muziek gaat met Itunes erg gemakkelijk, maar krijg geen video’s en foto’s erop.
Waarschijnlijk erg dom, maar goed, zoals gezegd, ben nieuw…
Dacht dat hetzelfde was, maar lukt niet…

Iemand…? :smiley:

Alvast bedankt…

gebruik deze software eens die je hier ziet! [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574]deze bedoel ik[/url]

welke adviseer je voor mijn 'probleem'....? Het zijn er namelijk wel errUg veel.. :P

om foto's op je iPod te zetten moet je in iTunes op het iPodje klikken rechts onderaan zodat je de eigenschappen krijgt van je iPod. vervolgens geef je bij het tabblad foto's een map aan waar je foto's staan die je op je iPod wilt. Als het goed is moet hij t dan doen.

wat die videos betreft moet je ze eerst converteren naar een formaat die de iPod aan kan (b.v. *.mp4) dat is heel makkenlijk met een van de programmatjes die op de eerdergenoemde post staat, en dan ook gewoon naar je bibliotheek slepen.

succes

heb je windows of mac??met windows kan ik je wel helpen :oops:

groet, iMen

Weet iemand (een link naar) het beste programma om gewone videos te converteren voor iPod formaat, dus niet dvd`s....?

Speciaal voor nieuwe gebruikers heeft Apple iets handigs bedacht...

Het heet een “gebruiksaanwijzing” :wink:

Ja, die is alleen zeer beknopt.... klein foldertje waar dat soort dingen niet in staan..

Hoe krijg je trouwens bestanden van categorie "films" naar catogerie "muziekvideo`s" ?

[quote:0c639de7bc="Blue-B"]Ja, die is alleen zeer beknopt.... klein foldertje waar dat soort dingen niet in staan..[/quote:0c639de7bc] We hebben ook sticky's....

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=34381

Ja ben ook al die dingen van die link hierboven aan het proberen, maar of het is betaald of voor Macosx

Laat maar het hoeft al niet meer, de gebruiksvriendelijk is ver te zoeken.