HELP foto's kwijt in iPhoto!

Oh ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik had van mijn iPhone 5s zo’n 200 foto’s op mn iMac gezet. Dan vraagt iPhoto vervolgens of de foto’s van de iPhone weggegooid kunnen worden. Dat doe ik altijd (want normaal komen ze dan weer terug op de iPhone als je synct)

Goed, ik was vervolgens van oa die foto’s een fotoboek aan het maken en toen crashte iPhoto (moest onverwachts afgesloten worden etc.)
Dat kan wel eens gebeuren…maar tot mijn schrik waren alle foto’s vervolgens verdwenen uit iPhoto! Alle 200 foto’s.
Heel raar, ik had er een gebeurtenis van gemaakt en dat was echt goed gegaan maar het lijkt dus wel of hij het nog niet opgeslagen had of iets dergelijks.
Echt heel weird maar de foto’s zijn weg. En het zijn foto’s van geboorte e.d. van mn kind :frowning:

Foto’s zijn dus niet meer op de iPhone aanwezig en niet meer op de iMac. Ook niet inprullenbak o.i.d.
De gebeurtenis die ik aanmaakte staat er nog wel met data maar alle foto;s zijn weg…

HELP!!! :frowning:

Hoi Picazi,
Je kan je iPhoto bibliotheek opnieuw opbouwen. Hier kan je lezen hoe je dat doet.

OOOOH Leander held die je bent!!!
Dat heeft gewerkt!!! echt enorm blij dat ik de foto’s weer heb!!! Ik ga nu rustig slapen :slight_smile:

THANKS!!!

En nu dus gelijk een Time Machine backup maken hè