Help gebruikers kwijt op Xserve!!

Heb net afp uitgezet op onze Xserve nu ben ik in 1 keer alle gebruikers kwijt!!

Als ik het weer aanzet ook, iemand enig idee hoe dit op te lossen of te herstellen?!

:frowning:

Toch toevallig niet een of andere security update geïnstalleerd onlangs? Ik ben mijn gebruikers ook kwijt geraakt op de XServe. Gewoon de laatste combo-update gedraaid en het was opgelost.

Je kijkt toch in de juiste node via Workgroup Manager? Boven de gebruikerslijst zie je of je lokaal zit of via de ldap (meestal 127.0.0.1/…).

Probeer eerst eens te mailen, over afp in te loggen, dan ben je zeker of je gebruikers nog ergens onzichtbaar in het systeem zitten.

kan niet meer mailen en ook niet meer inloggen met gebruikersnamen!!

dus ze zijn echt ergens weg!! Denk ik…

welke versie van OSX gebruikt je ?

Gebruik je een lokale directory of een open directory master ergens ?
Ik heb het wel eens gehad met een werkstation, na het herstarten van het lokale netinfo domain werkte het weer…

Is je DNS in orde ? als dat niet het geval is zou ik daar eerst zoeken…

welke versie van OSX gebruikt je ?

Gebruik je een lokale directory of een open directory master ergens ?
Ik heb het wel eens gehad met een werkstation, na het herstarten van het lokale netinfo domain werkte het weer…

Is je DNS in orde ? als dat niet het geval is zou ik daar eerst zoeken…

hoe herstart je het lokale netinfo domein dan?!

Was laatst ook nog bezig met 10.4 server, raakte ook m'n gebruikers kwijt nadat ik filemakerserver advanced installeerde... vertrouw het momenteel nog niet helemaal, laat m nog ff 10.3.9 draaien, loopt nu nog prima... ben overigens wel tevrede over de vernieuwingen in 10.4 server.... denk overigens niet dat het in netinfo domein ligt, had mijn server daar nog nix mee gedaan.

suc6

Ik gebruik geen tiger gewoon nog panther server versie,

shit man ik moet alle gebruikers dan maar opnieuw gaan aanmaken!!

jammer toch bedankt!!