Help! Ik kan mijn iBook niet meer aanraken

Mijn iBook heeft een heel raar probleem, zie hardware/hardware, onderwerp: Ibook800 major problem - scherm aanrakien = vastlopen

Hey sybian, Ik kan het niet helemaal goed volgen wat je bedoelt maar ik zou zeggen:

“Ibook800 major problem - scherm aanrakien = vastlopen” = [b:eb2a98259c]teruggaan naar daar waar je 'm hebt gekocht.[/b:eb2a98259c]

Dit lijkt me niet normaal namelijk.
:wink:

LOL tony, ben jij wiskundig onderlegt?

[quote:b33fbdfd2b="boelie"]LOL tony, ben jij wiskundig onderlegt?[/quote:b33fbdfd2b]

:lol: HaHa! M’n boekenplank vol!! :lol:
:wink:

[quote:859f09e71d="tony montana"]Hey sybian, "Ibook800 major problem - scherm aanrakien = vastlopen" = [b:859f09e71d]teruggaan naar daar waar je 'm hebt gekocht.[/b:859f09e71d] :wink:[/quote:859f09e71d]

Als tweede eigenaar gaat dat soms wat lastiger, maar:
Alles komt goed…
Appel gebeld - vorige eigenaar van mijn Boekje bleek zich nimmer als klant te hebben ‘aangemeld’ - dus serie# was nog ‘vrij’ en ik had plots nog een dik half jaar applegarantie op mijn naam staan. Een dezer dagen zal ik een tijdelijk mac-cold turkey moeten ondergaan, want appel haalt m op, zal m binnen een dag of 5 à 10 repareren (hoe red ik dat?)

In ieder geval - bij deze iedereen ontzettend bedankt voor het lezen, overdenken en vooral reageren op mijn oproep. Te gek!

(dit forum is echt goed)