Help in Indesign en Dreamweaver ?

Als ik de help open in indesign dan start dreamwever op met de html help van indesign ? Hoe voorkom ik dit rare verschijnsel ?

Iemand een idee ?

:finderoud:

Ga naar de folder waar je indesign CS hebt geinstalleerd.Zoek het programma icoon en ctrl - klik op het icoon en kies show package contents. Een nieuw venster gaat open. Open de help folder. Klik op een file in deze folder en ga naar file->get info. Bij "open with" zal er waarschijnlijk dreamweaver staan. Dit moet je veranderen in safari(of een andere browser die je graag gebruikt). Klik dan op change all. Als je nu indesign CS opstart zou je help functie terug normaal moeten werken.

Ik heb de Ned. versie 10.3 maar wat jij bedoeld kan ik niet echt vinden, kun je het verder toelichten ?

Dankje :finderoud:

Wat is het juist dat je niet kan vinden ?

Dit: Zoek het programma icoon en ctrl - klik op het icoon en kies show package contents. ???

[img:82413485f7]http://www.noxbox.nl/files/ctrlklik.jpg[/img:82413485f7][/img]

ah das erg duidelijk ;-)

Bedankt

Applicaties in OSX zijn eigenlijk vermomde folders, waar bijvoorbeeld de help=pagina's als complete website in staan weggeschreven, extra scripts en voorkeuren worden bewaard. Dit is de manier om daar in te komen.

En is je probleem nu opgelost ?