help.. indesign en acrobat

Hallo,

ik ben bezig met interactieve flyer. Waar ik acrobat6 voor gebruikt. Ik heb alles in illustrator gebouwd vervolgens als PDF geexporteerd.

Dan wil ik nu met indesign interactive buttons maken. Het liefst mijn eigen grafisch buttons. deze dan weer properties geven /hit/rollover statements en deze weer linken met andere pagina’s. Of in in-design verder alles bouwen of acrobat.

Kan dit…? of is er misschien een sneller weg? hellaas ben ik niet ervaren in in-design en lees op de adobe site dat je buttons kan adden.

wie kan wat tips geven…

beste wat je volgens mij kunt doen is uw opmaak idd als hrespdf exporteren. deze pdf vervolgens openen in acrobat professional en hierin kun je aan afbeeldingen, teksten, ... functies toekennen.

eventjes zoeken maar moeilijk is het zeker niet !

hallo,

dit weet ik allemaal. Waar ik eigenlijk zoek naar ben is…
wil graag een eigen button plaatsen in acrobat, deze button moet ook voorzien zijn van
een rollover/hit statement. (dat die bv een andere kleur heeft) kan dit?
zoiets wat je in flash heel makkelijk kunt maken… je beweegt je muis over de button,
walla en hij krijgt een andere kleur bv.

beste wat je volgens mij kunt doen is uw opmaak idd als hrespdf exporteren.
deze pdf vervolgens openen in acrobat professional en hierin kun je aan afbeeldingen, teksten, … functies toekennen.

eventjes zoeken maar moeilijk is het zeker niet ![/quote]

hey

opmaak maken zoals je graag wil.
In acrobat velden definieren voor specifieke functie, veld lat je verder leeg (geen kleur geen rand)

heel makkelijk dus

suc6

HEYGUYS,

voor de mensen die dit ook willen weten… adobe in-design… is the way to go :slight_smile: