Help! IPod photo 30G problemen!!

Er staan vast al een heleboel oplossingen voor mijn probleem op deze site, maar ik ben in staat mijn gloednieuwe iPod-je om zeep te helpen, dus ik heb even geen zin om een half uur te moeten zoeken.

Ik 'm dus vandaag gekocht, eerst helemaal opgeladen. Software op iBook G4 geinstalleerd. Aangesloten met de USB-kabel. Nu is 'ie wel op het bureaublad zichtbaar, maar iTunes (versie 4.8) start niet automatisch op… zelf opstarten, geen iPod zichtbaar.

Herstarten… zelfde.

iPod software geupdate. Zelfde…

Ik heb systeem 10.3.8, ik het USB 2.0. Ik snap het niet!!! Wie owie kan mij helpen!!! :oops:

Ik zou ook niet echt meer een oplossing weten zenzij de permissies van iTunes eens te herstellen. Good luck!

en je firewire kabel dan? Als je die er eens tussen doet.

Er zit geen firewire bij... aanschaffen dan maar?

En wat zijn permissies? (Moet ik me nu dom voelen? Ik ben niet zo technisch)

met je schijfhulpprogramma kun je je premissies (rechten) herstellen op je hardeschijf. Ik denk dat je toch maar even naar een oplossing moet zoeken in het forum.

Wat zegt iTunes > Voorkeuren... > iPod ?

Je moet toch een firewirekabeltje erbij hebben gekregen? Dat is de kabel die ook op je stroomadapter past......

Er zit geen stroomadapter meer bij de iPod's, dus ook geen firewirekabeltje.

ik heb sinds 2 weken een ipod 30g maar er zit nog wel een stroomkabel bij, dat is gewoon de usb kabel waar ze het over heeft en die stop je in de adapter. Verder vraag ik me af of het met firewire wel lukt. Tenzij je kabel kapot is, maar dat lijkt me sterk.

Heb je hem wel op een usb port aangesloten op je computer zelf en niet op je toetsenbord.
Verder vroeg ik me af welke versie 4 je van itunes hebt, misschien moet je wel even updaten naar 4.8, mochten de permissies herstellen niet geholpen hebben.

sccs, frans

UPDATE: ik zie net dat je wel versie 4.8 hebt, maar door je haakje na de 8 is je 8 verandert in een smiley. Ik hoop dat het dan aan je voorkeuren of permissies ligt.

[quote:7250a75e0b="pietjepuk6546"]Er zit geen stroomadapter meer bij de iPod's, dus ook geen firewirekabeltje.[/quote:7250a75e0b] Er zit bij de Photo´s gewoon een AC Usb Adapter,en een usb kabel

Misschien anders je iPod resetten?

Ik heb er maar een firewire kabel bij gekocht en die werkt dus wel. Niks mis met de USB kabel, die deed het op m'n werk op een Emac wel gewoon. Dus als er meer mensen zijn met dit probleem: firewire kabeltje kopen!