Ik had er al eventjes last van, maar toen (na een paar keer herstarten) deed ie 't weer als vanouds..
maar nu wil ie 't definitief niet meer als externe harde schijf werken..
Als ik de Firewire-naar-iPod kabel in de iPod doe dan begint ie wel op te laden en soms komt er ook "koppel niet los" te staan, maar hij komt niet meer op mijn bureaublad te staan..
(De Finder, iTunes & iSync zien hem ook niet)
Als ik m'n mac herstart met de kabel er nog in blijft m'n mac hangen bij "Wachten op Lokale Schijven" totdat ik de kabel er uithaal en dan loopt m'n mac gewoon verder, maar het probleem van m'n iPod blijft...
Misschien is er een probleem met de firewire kabel. Het functioneren als externe schijf ging steeds slechter namelijk. Probeer eens een andere kabel. Als dit geen verschil maakt weet je in ieder geval dat het probleem in de iPod zelf zit.
Ik reageer ff op dit ‘oude’ topic omdat ik nu precies hetzelfde probleem heb.
Doet die andere het wel bij jou?
Ik gebruik de USB kabel en heb ook dezelfde kenmerken als jou. (“koppel niet los” maar staat niet op bureaublad)
Kan iemand mij/ons ( ) helpen?
//Edit
Ik heb de Ipod gister voor het eerst gebruikt bij mij thuis op een PC. Toen functioneerde alles gewoon goed. Maar nu zit ik ook op een MAC…
Oke, ik heb het probleem nog steeds.
Ik heb allebei de kableltjes geprobeerd, de usb&firiwire, maar beiden functioneren niet op de Mac.
Mijn ipod verschijnt niet op het bureaublad, en thuis op een Windows-systeem werkt hij wel met dezelfde kabels.
Ik heb mijn Ipod in windows geformatteerd dus zou de Mac hem toch gewoon moeten zien?
Wie kan mij helpen?