[help] javascript layers...

Op de volgende pagina staat een leukigheidje..

Het gaat om de bij steeds rechtsonder steeds met scrollen!!!

http://javascript.internet.com/miscellaneous/fly.html

Dit werkt in internet explorer… Weet iemand het ik dit ook in bv safari(netscape) kan laten werken.

vaste bedannkt,

Joost Korff de Gidts
DTP & Webdesign - korff-design.com

Als ik naar onderen scroll zie ik een bij met een rood kruis erdoorheen maar als ik dan de scrollbalk loslaat schiet dat ding weer een eind naar beneden en moetj e weer verder naar beneden scrollen.

Er staat dan ook dit bij: “Also provides a “button” to switch the effect on/off. IE only”

Even voor de duidelijkheid: je wilt dus dat die button ook in Netscape/Safari enzo werkt?

Ikga er vanuit dat het aan dit stukje script ligt

[code:1:425664d795]//Initialize some variables to make the button always to appear on the frame’s bottom-right corner
if (ns) {
document.write("<LAYER NAME=‘FlyOnOff’ LEFT=0 TOP=0>"+text+"</LAYER>");
horz=".left";
vert=".top";
docStyle=“document.”;
styleDoc="";
innerW=“window.innerWidth”;
innerH=“window.innerHeight”;
offsetX=“window.pageXOffset”;
offsetY=“window.pageYOffset”;
}else {
document.write("<div id=‘FlyOnOff’ style=‘position:absolute; visibility:show; left:235px; top:-50px; z-index:2’>"+text+"</div>");
horz=".pixelLeft";
vert=".pixelTop";
docStyle="";
styleDoc=".style";
innerW=“document.body.clientWidth”;
innerH=“document.body.clientHeight”;
offsetX=“document.body.scrollLeft”;
offsetY=“document.body.scrollTop”;
}
[/code:1:425664d795]
Wat precies weet ik niet…
Ik zou overigens niet weten waarom je zoiets zou gebruiken, sorry hoor, maar dat is mijn mening over dit soort JavaScripts…

[quote:af517b6c17="WebJ"] Even voor de duidelijkheid: je wilt dus dat die button ook in Netscape/Safari enzo werkt? [/quote:af517b6c17]

Ja dat wil ik. Maar dat hoeft niet met deze code als jij andere code weet die beter is!!

Ik wil een tabel altijd onderaan m’n scherm ook als ik scroll naar beneden/boven. Over al het andere…
De tabel scrolt mee zeg maar.

vast dank,

Joost Korff de de Gidts