help mijn externe hardschijf gewist

Besten mede mac gebruikers

ik heb vandaag iets doms gedaan. heb namelijk lopen vechten met een usb stik die niet goed werkte.
uit alle irritatie kwam ik op het plan om het te wissen. toen ging het mis ik druk te bij Schijfhulpprogramma.app
op wissen naar fat 32. toen zag ik dat mijn lampje van mijn usb niet ging branden en die van mij externe hardenscijf.
uit schik heb ik die gelijk uitgezet. weet iemand hoe ik die dat terug kan halen van die alles is weg hardenschijf

ik heb net een programmaatje filesalvage gevonden maar hoopte dat jullie mij tog nog meschien tips kunnen geven

Probeer het eens met DiskWarrior.

[url=http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec]PhotoRec[/url] Laat je niet misleiden door de naam (niet alleen voor foto's). Een van de beste recovery tools (en gratis). Zeker als je het file systeem om zeep hebt geholpen. Wel eerst even de handleiding lezen. En je hebt schijfruimte nodig om de inhoud van die externe schijf op te zetten.

heel er bedankt laat nu even salvage door gaan vanavond. ik hoop mijn muziek terug te krijgen maar tot nu toe vind hij aleen heel veel foto's

het is niet gelukt :( nu wil ik Photorec gebruiken. het daunlooden lukt maar het instaleeren niet. kun je me uitleggen hoe ik dat doe. ik draai leopard