HELP! Mijn G5 stijgt op!!!

Ontopic...: Heb op het werk een opvliegende G5 gehad die ook niet goed opstartte. Ging op zwart en in volle turbo. Is uiteindelijk opgelost door vervangen moederboard. Zie: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=17748&highlight=]Hard- of softwareprobleem G5 1.8Ghz DP? [/url] Daarna nooit meer problemen mee gehad, ook op andere G5's niet 8)

Ik heb ook al een keer een nieuw moederbord gekregen, maar bij mij hielp het niet...

Dus toen de firmware update uitkwam heb ik die gewoon geprobeerd, en de eerste ging goed, en toen kwam er een week later een tweede uit, dus die heb ik er overheen gedaan, en tot nu toe gaat alles goed…

Het is mij niet geheel duidelijk en ik ben gewoon even nieuwsgierig als iMac G5 bezitter, dit probleem speelt met de G5 'toren', niet met de iMac G5?

Voor zover ik weet gaat dit enkel om de PowerMacs, de iMacs heb ik nog niets over gehoord...

Ik denk dat eenieder er goed aan doet om de 10.3.6 update uit te voeren. Als je de reacties leest over deze update is er ook iemand bij die hiermee geen problemen meer had na het updaten. Firmware up-to-date maken is natuurlijk ook een goed idee. Maak voordat je iets doet een goede backup !

Het plotseling rebooten van de Mac komt doordat in het enerie-paneel bij de voorkeuren "reboot after a system failure’ aan staat. Als je in de console kijkt in het watchdog-log dan kun je zien dat de ‘automatic reboot timer’ ook aan staat. Deze uitschakelen zorgt ervoor dat de mac niet herstart, maar blijft draaien voor zover nog mogelijk en kun je zien wat er is gebeurt.

Als er mensen zijn die met de server-versie dit probleem hadden dan is dit na de 10.3.5 of hoger en Application Server update 2.0 verholpen, want het rebooten werd veroorzaakt door een bug in de printspooler en password server.

ja maar... 10.3.6 is toch nog niet uit?????????

Steve Brooklyn kijk eens [url=http://www.macosx.nl/]hier[/url] ;)

Hmmm zand in mijn ogen waarschijnlijk!! Thx, ik ga hem gelijk installeren!

Laat je bevindingen even horen, ben wel benieuwd.