HELP! mijn iPhone is vastgelopen en doet het niet (OPGELOST)

Mijn Iphone is vastgelopen en nou doet die helemaal niet meer! Ik zie alleen als ik een harde reset doe(home knop en sleep knop ingedrukt houden) het Apple logo minuten lang in beeld. Als ik dan weer een harde reset doe gaat die weer helemaal uit.

En zo gaat het maar door, als ik hem op mijn Mac aansluit loopt iTunes vast!

Wie o wie kan mij helpen, ben radeloos!

Begrijp ik nou goed dat je hem al een keer helemaal uit hebt gedaan? Anders zou ik starten met 'm helemaal uit doen. Wellicht een idee om de iPhone al aan te sluiten op je Mac voordat je 'm aandoet.

Ik hem hem al helemaal uitgedaan, tijdje uitgelaten, toen aan mijn Mac gehangen opgestart en toen starte die Iphoto en Itunes op. In Iphoto zag je de foto's, maar Itunes liep weer vast.

Het apple logo bleef ook maar in beeld (zelfde als dat die reset) toen heb ik hem een kwartier zo laten staan.
Maar geen verandering, denk dat ik hem maar uit zet.

Bel ik morgen Apple wel even, en ga langs bij de Applestore hier in Enschede!

iPhone, iTunes, iPhoto, Apple Premium Reseller :wink:

maak eens een nieuwe account aan, een test account, en probeer het in die account nog eens. Dan zorg je ervoor dat je (software) problemen op je mac kunt uitsluiten.

edit: als alles goed is in die nieuwe account kun je daar ook een ‘herstel’ doen in itunes. En vervolgens in je normale account weer syncen en de muziek overzetten. maar miscchien is een succesvolle koppeling in de test account al voldoende om 'm ook in de andere account goed te laten werken!

Bedankt voor de reacties, ben er vanmorgen meteen mee aan de gang gegaan. Maar Itunes blijft vastlopen, zelfs op een powerbook g4 geprobeerd. Maar nog steeds hetzelfde probleem.

Zo maar even naar de Apple reseller gaan, en anders T-mobile. Maar die moeten hem dan natuurlijk opsturen, en ik kan hem eigenlijk niet missen :x .

zijn er nog andere mogelijkheden voor een volledige restore?

heb je dit al geprobeerd:
http://support.apple.com/kb/HT1808?locale=nl_NL

het verschil hier is dat je de iphone eerst in restore mode zet en dan pas aansluit op itunes, daarna doe je een restore

druk je home en sleep button 10 sec vast, na 10 sec de homebutton loslaten. Hiermee komt de iPhone in de DFU mode. Doe dit wel terwijl de iPhone is aangesloten aal je computer.

Als het goed is herkent iTunes een iPhone die hersteld moet worden, doe dit en hoop at het dan weer goed komt.

Bedankt allemaal, hij doet het weer (knock on wood) ben naar de Apple Reseller geweest en T-mobile winkel. Bij APR hebben ze ook van alles geprobeerd maar lukte niet. Bij T-mobile konden ze hem alleen opsturen, ben toen maar weer naar huis gegaan om nog wat te proberen.

Toen heb ik de link van wouwout gevolgd: http://support.apple.com/kb/HT1808?locale=nl_NL

En daar las ik wat ik als laatste kon doen:

1. Eerst iPhone uitzetten;
  2. Kabel van Mac loskoppelen;
  3. Home button ingedrukt houden en tegelijk de usb kabel weer in m’n Mac stoppen (maar nog steeds de Home button
    ingedrukt houden);
  4. Toen kreeg ik een melding op het scherm van de iPhone dat ik hem met Itunes moest verbinden;
  5. Toen kreeg ik de melding dat de iPhone hersteld moest worden;
  6. Itunes downloade nieuwste software en installeerde het, en toen werkte die weer.

Ben alleen alle gegevens die ik in de Iphone had staan kwijt, notities e.d. (had namelijk nog geen backup gemaakt).
Maar ja gebruik MobileMe dus contacts e.d. syncen wel automatisch.

Nogmaals DANK voor de hulp die jullie mij gegeven hebben, zou niet weten wat ik zonder jullie moest doen!

Ps. Oh ja nou weet ik dus ook dat een Back-up heel belangrijk is!

mijn iphone liep ook vast, maar met een herstel is het weer goedgekomen. Toch gek eigenlijk dat soort dingen. Mijn Macbook werkt altijd perfect, maar de iphone loopt vaak vast.

[quote:81bb6b94b7="Dante"]mijn iphone liep ook vast, maar met een herstel is het weer goedgekomen. Toch gek eigenlijk dat soort dingen. Mijn Macbook werkt altijd perfect, maar de iphone loopt vaak vast.[/quote:81bb6b94b7]

Mobile OS moet nog veel unbugged worden. Mac OS X bestaat al jaren…

[quote:3fbd5f8329]1. Eerst iPhone uitzetten; 2. Kabel van Mac loskoppelen; 3. Home button ingedrukt houden en tegelijk de usb kabel weer in m'n Mac stoppen (maar nog steeds de Home button ingedrukt houden); 4. Toen kreeg ik een melding op het scherm van de iPhone dat ik hem met Itunes moest verbinden; 5. Toen kreeg ik de melding dat de iPhone hersteld moest worden; 6. Itunes downloade nieuwste software en installeerde het, en toen werkte die weer. [/quote:3fbd5f8329]

Dit werkt inderdaad, had hetzelfde probleem.
Lijkt nog een bug te zitten ofzo…

[b:3fbd5f8329]Update applicaties via iTunes, niet via de iPhone zelf![/b:3fbd5f8329]