Help, mijn passwords werken niet meer

hij herkent mijn paswoord niet meer, mijn sleutelhangers zijn allemaal gesloten als ik opstart met de c toets ingedrukt geeft dat geen verschil ik wil opnieuw installeren maar het lukt me niet is er een manier om die sleutels te overrulen?? als ik de paswoorden wijzig lukt dat wel, maar als ik ze wil gebruiken wordt er gevraagd naar een naam en paswoord en zijn ze ongeldig

[color=red:ca8b2c09f6][titel aangepast door moderator][/color:ca8b2c09f6]

Het wachtwoord van de sleutelhanger kun je het beste gelijk maken aan je inlog-wachtwoord nadat je met de CD een wachtwoord hebt gewijzigd. Of verander het wachtwoord niet met de CD maar gewoon vanuit Systeemvoorkeuren, dan komt het sleutelhanger wachtwoord vanzelf goed. Mocht je het sleutelhanger-wachtwoord echt niet meer hebben, dan kun je daar dus definitief niet meer bij.

stel voor dat ik er echt niet meer heb (zelfs over mijn `naam` twijfel ik ), dan zou ik toch in worst case scenario alles opnieuw moeten kunnen installeren?? maar met cd erin en herstarten moet er dus ook een passwoord ingevoerd worden, helaas .. pindakaas dus herstart ik hem met de c toets ingedrukt, maar dat heeft geen effect.. start gewoon op..

Verkeerde CD denk ik. Ik zou even bij een dealer langs gaan als ik jou was. Die kan je wel helpen.