help mp3 loops!!!

[b:f98be4d8bb]help moet v daag een mp3 loop af hebben[/b:f98be4d8bb], :cry: heb m al in een wav formaat, maar vinden die gasten niet goed, ze willen t extern inladen in flash film. en extern swf is voor hun geen oplossing.

het probleem is dus ik kan wel een mp3 maken maar bij de progz. die ik gebruik gooid i er een kleine “wit” ruimte voor en achter!!! :evil: ik weet dat t wel kan want bij www.flashkit.com kan je gewoon mp3loops downloaden!

ik gebruik amadeus II en op de windows bak gebruik ik Sound Forge 6.
kan t hier mee doe ik iets fout of heb ik een ander programma nodig.
alles is welkom zelfs windows (liefer niet!!!) :innocent:

als jij een mp3 aanlevert, kunnen zij die toch in hun flash film laden en oneindig laten loopen?

ja dat is ook de bedoeling aleen er komt een [b:ae746e6e71]soort stille tik [/b:ae746e6e71]voor als ik t opsla als mp3. wat niet gebeurd bij wav. en het is heel makkelijk om een wav in swf te zetten en die te laten importeren in "de hoofd" swf, maar ze willen dus een mp3 importeren in "de hoofd" swf en die met actionscript te laten loopen.

maar ik krijg me loop dus niet mooi door die 0,1 sec die er voor word geplakt :evil: waar ik dus niet op vraag.

op versiontracker kun je vele kleine (freeware/ trial) proggies vinden die gemakkelijk dat hikje eruit kunnen halen. ik gebruikte altijd Soundstudio voor dit soort grapjes, maar ik weet niet of die ook voor osx beschikbaar is. (geen tijd om te zoeken)

sterkte!

[quote:54d70574ce="Jør"]op versiontracker kun je vele kleine (freeware/ trial) proggies vinden die gemakkelijk dat hikje eruit kunnen halen. ik gebruikte altijd Soundstudio voor dit soort grapjes, maar ik weet niet of die ook voor osx beschikbaar is. (geen tijd om te zoeken)

sterkte![/quote:54d70574ce]
Ja, soundstudio is er ook voor OSX, werkt goed.