HELP!! onervaren macgebruiker probleem

Ik ben geen ervaren macgebruiker, en terwijl ik men buroblad aan het opruimen was, heb ik per toeval het icoontje met het ontploffende balletje van Marble Blast Gold dat daar stond naar de prullenbak gesleept en met de rest weggesjeesd!

Mijn broer was al tijden bezig met spelen ermee, en hij was al in level 42 advanced…

Wat Moet ik Doen??

Ik ken dat niet.. Is dat een programma of zijn het bestanden? In geval van programma dan was het een alias waarschijnlijk en staat hij nog in je Programmamap (tenzij je hem op je bureaublad hebt geinstalleerd.. Maar dat lijkt me niet)

Anders moet je even Data Rescue II (Free demo) proberen…

Even :apple: +F in Finder en "Marble Blast Gold" intypen. De kans is vrijwel groot dat hij in de map Programma's nog een keer staat. Zo ja kun je die weer slepen naar je bureaublad of dock en verder spelen waar je gebleven was.

Ik hoop het wel voor je!

Klinkt inderdaad alsof je een snelkoppeling naar het programma hebt weggegooid. Typ eens marble in spotlight, waarschijnlijk staat het programma in de programma-map. Sleep het programma met option- :apple: naar het bureaublad en je hebt de koppeling weer terug.

nee, het staat niet meer in programma's! de systeemmap is e rnog, maa het item met de afbeeldingis er niet meer.

dat was een spel die mee was met de iMac G5 (isight)

Instellingen (dus ook dat van level 42) staan in de library, dus die zijn er hws nog. Zet vanaf een install-cd het programma terug, en je bent 90% kans weer netjes bij level 42.

Bedankt!

Ik had dat net ontdekt en gedaan toen ik je antwoord las…

Toch hartelijk bedankt!!