Help OStiger en Epsonprinter

Afgelopen week heb ik mijn computer eens opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik gelijk OStiger er op gezet. Erg leuk, maar nu heb ik voor mij een heel nieuw verschijnsel. Als ik een print wil maken op de epson stylus photo1290 krijg ik een kruis door mijn werk geprint. Help wat of waar heb ik een fout gemaakt? :?

Heb je wat meer gegevens voor ons?

Wat voor computer is het?
Welk OS stond er eerst op?
Heeft het altijd gewerkt met het vorige OS?

Ik zou ook graag willen weten met welk programma je print, en wat voor soort documenten het om gaat.

Ik werk op een G5 en er zat hiervoor...uhm :? panther op volgens mij. de printer zit direct aan mijn G5 vast via de usb. en ik werk met de PowerRIPX software Hopelijk is dit genoeg info

Misschien je PowerRIPX software opnieuw registreren? Klinkt alsof je een demo draait.

http://www.iproofsystems.com/

Een kruis door je print wil inderdaad zeggen dat je je RIPX opnieuw moet 'activeren'. In het CD-doosje zit onder twee klemmetjes een 'IMPORTANT'-papiertje waar een code opstaat. Die invullen op de website (www.iproofsystems.com) en je krijgt een nieuwe code. Anders iProof Systems even bellen, ze zijn altijd erg behulpzaam.

Succes!

dankje wel!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D Ik ga het gelijk uittesten

:P :P ja het is gelukt! Ik was dit inderdaad vergeten te doen! :oops: