Help! programma start niet

Help!!!!! Programma start niet op, hij bounced twee keer en is dan weer weg. Onder een andere gebruiker start het programma wel gewoon op. Wat kan ik doen zodat het onder mijn huidige gebruiker ook opstart? Alvast bedankt voor de gouden tip!!!!!!

[quote:7dca3c062e="Corné"]Help!!!!! Programma start niet op, hij bounced twee keer en is dan weer weg. Onder een andere gebruiker start het programma wel gewoon op. Wat kan ik doen zodat het onder mijn huidige gebruiker ook opstart? Alvast bedankt voor de gouden tip!!!!!![/quote:7dca3c062e]

Welk programma… zoek de preferences files van dat programma in de usermap van die andere en kopieer die op dezelfde plek op je eigen gebruiker (of installeer het programma overnieuw ;))… Maar het is wel handig als ik ook weet welk programma… :wink:

Programma is cinema 4d 8.5 dank voor je reactie 8)

[quote:97951c9612="Corné"]Programma is cinema 4d 8.5 dank voor je reactie 8)[/quote:97951c9612]

ok niet echt iets om overnieuw te instaleren… Ga naar de users map waar die wel werkt. → library en dan… of application support en/of preferences, en dan zoeken naar cinema 4d dingen. En die op dezelfde plek kopiëren als die staan in je andere gebruikersmap (maak een kopie van het origineel in deze mappen, voor de zekerheid). Ik hoop dat dit helpt… anders zul je het overnieuw moeten installeren, denk ik

Het is opgelost dankzij jouw aanwijzingen, heel veel dank!!!!! :lol:

[quote:293f6d3fe0="Corné"]Het is opgelost dankzij jouw aanwijzingen, heel veel dank!!!!! :lol:[/quote:293f6d3fe0]

geen dank… (wat ben ik toch weer een computer genie :stuck_out_tongue: lol…)

Corne mischien een rare vraag maar wat doe jij zo al met Cinema 4D ik heb het namelijk ook en mischien kunnen we eens ervaringen delen

[quote:ca3db299f0="marchel"]Corne mischien een rare vraag maar wat doe jij zo al met Cinema 4D ik heb het namelijk ook en mischien kunnen we eens ervaringen delen[/quote:ca3db299f0]

Leuke tip voor beide: www.cinema4d.nl.

Leuk forum en ze helpen je ook goed…

he das mooi die had ik nog niet gevonden alleen maar engels talige dankjewel :D :D