Help! Van .mbox naar Outlook .pst (pc)

Beste Maccers,

Voor mijn werk heb ik een tijdje terug een PowerBook gekocht die ik inmiddels weer verkocht heb. Het ding beviel me perfect, MAC OSX was een verademing t.o.v. Win XP, maar helaas had ik het PB niet meer nodig voor mijn werkzaamheden en heb ik privé een aantal pc applicaties nodig die er niet voor MAC OSX zijn :frowning:

Destijds heb ik mijn pc mail uit Outlook geconverteerd naar Outlook voor MAC en jullie raden het al: nu wil ik weer terug. Ik heb een export gedaan waardoor ik een .mbox bestand heb nu. Deze wil ik converteren naar .pst. Echter, ik kan nergens een oplossing vinden. Google staat vol met oplossingen voor .pst naar .mbox, maar niet de andere kant op.

Ik hoop dat iemand me een tip kan geven! Overigens heb ik geen toegang tot een MAC om daar de conversie te doen :frowning:

Alvast vriendelijk bedankt van een PC gebruiker met een zwak voor Apple!

kan outlook geen mbox importeren?

en anders kun je eventueel wat omslachtigs doen zoals de mboxen importeren in een ander mailprogramma dat dat wel kan (eudora mail?!) en het van daaruit weer exporteren naar een formaat dat outlook wel kan importeren…?

Voor zowel Mac en Windows is er een programma genaamd 'Emailchemy'. Kan zowat alles naar alles converteren, 't kost alleen wel wat geld.

http://www.weirdkid.com/products/emailchemy/