Help, wat doet mijn iPod? [opgelost]

OKe.... ik kom van buiten luisterend naar mijn ipod, zet die in mijn dock en ga interneten... Ik kijk op desktop omdat ik iets van mijn ipod wil halen staat die niet op mijn desktop, kijk in naar ipod staat er een vaag tekentje van een draaiend schrijf en een loep te draaien en een heeeel traaaag bewegende laad balkje... balkje zit nu niet een op half wegen maar.. wat gebuurt er????? wat gaat geburen als het balkje vol is? Ben ik alles kwijt? Wat moet ik doen?? help....

Ondertussen is het balkje dus tot einde gekomen en alles doet het weer. Ik zou toch graag willen weten wat er gebuurde?

ik snap het niet echt... volgens mij heb je de iPod verwijderd maar zit je FireWire kabel er nog in.

Dan krijg je dat hij nog wel oplaad maar niet vindbaar is waardoor je een ? ziet

Nee niet echt dan krijg je een ? inderdaad maar ik kreeg nu een rond draaiend schrijf en boven die een loep. die draaide rond en eronder zat een status balkje dus. toen die klaar was stond het schrijf allen er met een vinkje er naast. Zou het kunnen dat toen ipod on mijn zak zat dat ik op een of ander maneer een raar key sequence heb ingevoerd voor disk controle ofzo iets?

Ik krijg zoiets als ik de software upgrade.

De "play" knop en de "menu" knop tegelijkertijd indrukken. Dan reboot hij zichzelf. Ook dan ben je niets kwijt.

Ja, idd zo'n balkje krijg je normaal als de software van je iPod update. Misschien heb je die met software update gedownload zonder dat je er erg in had, de eerstvolgende keer nadat je je iPod aansluit, update ie je software dan automatisch dacht k.

ja dat zou misschien kunnen ja. :mrgreen: ben blij dat alles goed is in ieder geval.

Bedankt toch:)