Help! Wie heeft originele G5 Jaguar CD?

Ik zoek een OSX 10.2 installatie CD die geschikt is voor de G5. Volgens mij is dit 10.2.7 (G5) of 10.2.8 (G5). Er is hier vast wel iemand die een G5 heeft gekocht waar nog Jaguar bij zat.

Ik wil de originelen graag overnemen tegen betaling.

(Ik gebruik Panther maar heb ook Jaguar nodig om software te testen.)

Ik zou het ook eens vragen bij de winkel waar je je G5 hebt gekocht. En misschien kunnen ze je bij Apple zelfs wel helpen. Dat mogen ze er toch wel voor over hebben...

Denk dat je niemand zo ver krijgt om de originele weg te doen!

Hoezo wil je pers├ę de originele versie?

Als je echt zo graag originele wil bemachtigen kan ik je niet helpen, probeer het idd is bij Apple of je dealer.

Zijn er speciale G5 versies van 10.2.8? Is wel aparte hardware idd, mocht dit niet zo zijn, hebbik nog wel een 10.2.8 cd die bij mijn powerbook zat, mag je zo hebben.

De originele Jaguar install CD's doen het niet op een G5 omdat die 10.2.0 bevatten. En die draait niet op een G5

[quote:0e5e90d925="Deskman"]De originele Jaguar install CD's doen het niet op een G5 omdat die 10.2.0 bevatten. En die draait niet op een G5[/quote:0e5e90d925] hij vraagt toch ook om de G5 jaguar cd's! (die bij de G5's geleverd werden 10.2.8) even opletten en lezen voor je zomaar iets post alsjeblieft! thx

HS-L

Ofwel dit draadje http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=17481 schept mischien enige verduidelijking in deze zaak :)

inderdaad dat draadje gaat ongeveer over hetzelfde. Ik heb om de originelen gevraagd omdat ik politiek correct wil zijn :innocent:

Nou ik heb zojuist Apple gebeld en ze gaan mij de 10.2.7 (G5) versie opsturen. Ik moest wel enigszins aantonen dat ik echt software ontwikkelaar ben, en gelukkig zat ik nog binnen mijn 90 dagen service gebeuren.

Twee hoeraatjes voor Apple! (En voor Deskman, die mij al 20 keer heeft gezegd dat ik Apple moest bellen.)

Colpo for president!

(of is dat teveel offtopic / loungy?)

Neen! Deskman for President!

(en ja het is te offtopic en loungy)