Help!!! XPress ziet mijn extentie- en regelpaneelmap niet!!!

XPress ziet mijn extentie- en regelpaneelmap niet!

Suitcase doet het al niet zoals ik het wil, hij ziet ~Suitcase MenuFonts™ niet uit de map regelpanelen.

Nu gebruik ik ook QX-Tools Pro, die gebruikt een libary van uit mijn extentie map. Maar QX-Tools Pro doet het niet, want hij kan die libary niet vinden…

Hoe kan ik Classic wijs maken dat ie al mijn regelpanelen en extenties moet laden???

Dit wordt echt regelrecht een ramp, als Classic geen regelpanelen en extenties kan laden… ;(

Hoe heb je het OSX op je mac gezet? Het beste kun je 2 partities hebben, en eerst OS9 installeren, dan OSX. Ik heb zelf simpelweg het OS9.2 van mijn macje op een bootable CD gezet via toast. Daarna alles gewist en geparticipeerd mbv Jaguar installatie CD. OS 9 op 1 partitie en OSx op de andere. In de voorkeuren daarna OSX verteld welke schijf een classic voor m heeft. (Hij werkte de eerst keer enkele bestanden zelf bij) en klaar! Al mn classic-spul was er nog. Denk alleen om ATM en Suitcase 10.x. Atm wou letters activeren en Suitcase ook. Maar ik gebruik OS9 nauwlijks meer. (alleen voor xpress, maar das niet fijn hoor. -UNDERSTATEMENT- Letters een zootje, ziet illustraties als 'gewijzigd' terwijl ze dat niet zijn, beeldschermverversing is xtentie voor nodig anders zwart beeld, zelfs met xtentie niet ververste linialen, alt appeltje D doet dock verdwijnen ipv verplaats kader. Ook wordt je steeds kwader op xpress naarmate je meer met ID2 werkt. De mogelijkheden!!! Waarom nou niet in xpress. Ze liggen zo voor de hand, weet je: meer inzoomen, betere voorvertoon, plak op plaats, hulplijnen met mogelijkheden. etc etc....