Help!

Ik heb net per ongeluk een heel groot deel van m'n thuismap weggegooid. Foto's, muziek, alles is weg. :sealed: :cry: Dit was natuurlijk helemaal niet de bedoeling! Weet iemand een manier om het nog terug te halen, of is echt alles weg? :oops:

Je bent alles kwijt, ik troost je... ik heb het ook wel is mee gemaakt!

Kijk is in spotlight [size=9:106883e806][color=red:106883e806]HET KAN WONDEREN VERICHTEN![/color:106883e806][/size:106883e806]

Ik heb het zelf niet aan de hand gehand (gelukkig maar). In dit soort situaties roepen de mensen die het kunnen weten doorgaans: probeer het eens met DisWarrior en/of Prosoft DataRescue. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ik zit nu op een windows, want echt niks doet het meer. Geen enkel programma wil meer opstarten, en ik kan ook geen dmg's meer openen.... :cry: :cry: :x Dan OSX maar opnieuw installeren?

(of kan iemand me toevallig een firefox of camino.app sturen? (als dat wel zou werken))

Ik wil geen zuur in je wonden gooien hoor, maar is het niet zo dat als je iets weggooit, dit eerst naar de prullenmand komt? Of waren je vingers zo vlug dat je ook DIT hebt leeggegooid? :?

Heb je al een keer in de SAFE-modus [i:b1790266e6](=opstarten met SHIFT-toests ingedrukt houden)[/i:b1790266e6] opgestart ? en/of eventueel een nieuwe account (gebruiker) aangemaakt? je kan dan namenlijk in je prullenmand kijken als je die nog niet geleegd hebt, en zo bepaalde dingen terug halen.

Succes… :wink: :

[quote:015135a901="Poeky"]Ik wil geen zuur in je wonden gooien hoor, maar is het niet zo dat als je iets weggooit, dit eerst naar de prullenmand komt? Of waren je vingers zo vlug dat je ook DIT hebt leeggegooid? :?[/quote:015135a901] Het zit zo. Het programma [i:015135a901]WhatSize[/i:015135a901] laat je zien welke bestanden op je harde schijf de meeste ruimte innemen. Dit waren vooral mijn muziek en foto's, maar die wilde ik natuurlijk niet kwijt, dus die heb ik laten staan. Met behulp van dat programma heb ik wel wat overbodige filmpjes in de prullenbak geflikkerd, maar niet m'n hele thuismap. Na het legen van de prullenmand was deze dus wél weg... :x Maar nu doet niks het meer, behalve de programma's die op dat moment aanstonden en niet verwijderd zijn, zelfs widgets doen het niet meer.