Help!!!

Ik heb ipod linux op m'n mini 2g geinstalleerd. Alles is goedgegaan. Maar ik kan niet meer terug naar de orginele firmware. Ik weet de toetscombinatie niet. Ik had gevonden dat je moest resetten en dan dat linkerding in moet drukke. Maar dit werkt niet. Ik krijg al die codes en dan komt podzilla/linux.

Mijn computer herkent de ipod niet meer omdat de linux firmware aanstaan dus ik kan hem niet herstellen.
Wie weet wat ik moet doen?

Niet prutsen met je iPod als je het mij vraagt...

http://www.ipodlinux.org/Installation_from_Linux

nog edit: is trouwens unsupported als ik het aflees van die site, linux op de mini…

En hierbij nomineer ik je topictitel tot de allerbeste van 2005. Lekker veelzeggend ook.... :x

Voorbeeld van een WEL correcte topictitel:
[b:b65c06c042][iPodlinux @ mini 2g] Hoe terug naar het originele Apple OS?[/b:b65c06c042]

Ik denk dat je zelf wel weet waarom de bovenstaande beter is… :wink:

Srry allemaal....maar ik heb er niks aan Mr. Brown, toch. Ik heb windows xp. Is er geen toetsencombinatie om terug te keren naar de orginele firmware?

Ik heb hem in diskmode gekregen…misschien dat hij het dan doet…ga het morgen proberen. Zit nou op een oude computer die mijn ipod niet herkent.

ik zou zeggen formateer je iPod als je een backup van je mp3s hebt.. daarvoor kan je het Schijfhulpprogramma gebruiken.... :lol:

Ik neem aan dat je deze site al kent. Zo niet dan hierbij. Misschien helpt het je op weg... :innocent: http://www.ipodlinux.org/Troubleshooting

succes
Douwe-Jan 8)

Ik heb m'n ipod in discmode gezet. En hem hersteld. Mijn computer geeft geen foutmelding, maar op mijn ipod blijft maar een batterij staan met 1 hokje. (zo'n icoontje die je ook krijgt als je aan het opladen bent zonder de computer) maar dan blijft het plaatje hangen.

ik heb al 2x hersteld maar het lukt nog steeds niet.

Als ik mijn ipod gewoon aanzet zonder op te laden. Krijg ik een plaatje van een lichtnetadapter.

Betekent dit simpelweg dat ik de ipod moet opladen?
Ik heb geen lichtnetadapter dus ik kan alleen via m’n pc opladen maar daar beweegd het plaatje dus niet…laat hij dan wel op?

Kwestie van de iPod aansluiten en weer unmounten.

Heb je helemaal geen lichnetadapter nodig… :wink:

Hij doet het weer.....'k zou niet weten wat ik anders gedaan heb...maar hij werkt weer...Bedangt iedereen voor de moeite.