helpfunctie probleem

Ik heb in de helpviewer een probleem dat ik soms de links in het overzicht ter linkerzijde wel kan aanklikken maar er gebeurt dan niets. Weet iemand daar een oplossing voor. Het gebeurt o.a. bij Isync. En ik vind dat de helpfunctie ook erg langzaam is. Ik meen me te herinneren daar eerder een tip voor te hebben gelezen maar kan die met de zoekfunctie niet meer terug vinden. Alvast dank, olav

[quote:77a1a75a47="olav"]Ik heb in de helpviewer een probleem dat ik soms de links in het overzicht ter linkerzijde wel kan aanklikken maar er gebeurt dan niets. Weet iemand daar een oplossing voor.[/quote:77a1a75a47]

Maanden later loop ik dus tegen hetzelfde probleem aan met OSX 10.2.8 . Doet zich voor bij verschillende programma’s, onder meer AppleWorks. Soms zie ik bij het aanklikken van een link heel even de juiste helptekst verschijnen maar die verdwijnt gelijk weer. Heb jij (of iemand anders op dit forum) inmiddels een oplossing voor dit toch wel lastige probleem?

Hans :oops:

inmiddels gebruik ik de helpfunctie niet meer :-)) niet een echte oplossing ben ik bang. maar misschien s het onder panther beter?