Hema Etiketten printen

Mijn dochter, Merel, wil op school tracteren, omdat ze binnenkort verjaart. We hebben kleine presentjes in elkaar gedraaid en die wil ik nu gaan bestickeren. Foto van een blije dochter en de boodschap dat ze 4 jaar is geworden!

Ik heb nu in Word de hele zooi opgemaakt en wil dit op een Hema stickervel (zelfklevend, 65 x 38 mm) afdrukken.

:x

De tekst van alle kolommen wordt afgedrukt. De foto die ik ook op elke sticker wil hebben niet. Alleen die fotootjes die in de rechterkolom staan.

Zie ik iets over het hoofd? Ik heb een paar etiket-sjablonen gebruikt en heb er nu zelfs eentje van internet geplukt waar bij stond dat ie bedoeld was voor de Hema printeretiketten van 65 x 38 mm, maar niets helpt.

Iemand soortgelijke ervaringen en vooral: heeft iemand een oplossing?

Ik heb een engelstalige versie en bij preferences staat een tab print. Heb je daar al naar gekeken. Daar kan je bijvoorbeeld drawing objects aanzetten.

YES!

:smiley:

Het is eigenlijk al de derde keer in één week dat ik het probeerde en het lukte me maar niet (eerst ging ze van de creche naar school en m’n andere dochter wisselde van creche-groep —> alsof het jullie ook maar enigszins boeit).

Ik heb nu bij de Print-preferences onder Printing options ‘Update fields’ aangevinkt en nu doet ie het!

Bedankt!