hercules dj console pc versie te gebruiken op mac?

Ik heb in het forum en elders e.e.a. gelezen dat men ooit een pc versie heeft gekocht van de hercules dj console en dat deze zijn overgestapt naar een MAC.... Ik sta nu ook voor dit gebeuren en kan op dit moment niet meer gebruik maken van m'n console.

Ik zie op de forums wel vragen hierover, echter geen duidelijk antwoord.
Zelf had ik het idee dat de mac versie gewoon een ander software pakket erbij heeft zitten wat tevens de prijs iets kan doen toenemen…

Is er een software matige oplossing voor om de pc versie te kunnen gebruiken?

Of moet ik deze verkopen, en de mac versie kopen?

Alvast bedankt.

Je kunt de fabrikant even een mail sturen en je probleem uitleggen. Misschien dat ze bereid zijn jouw Windows versie om te ruilen voor een Mac versie.

Net als Furious zou ik contact opnemen met de leverancier / fabrikant. Alleen zij kunnen je van het juiste antwoord voorzien.

als je eenj djconsole voor pc op mac aansluit, herkent ie 'm enkel als externe geluidskaart. Ik dacht ook eerst om de pcversie te kopen voor mn mac (dacht ook dat het prijsverschil in de software zat, maar aangezien ik Traktor DJ toch al heb..)

dit is dus niet mogelijk…pcversie verkopen dus, en tweehonderd euro extra ophoesten voor de djconsole voor mac