hercules dj control mp3

hallo iedereen,

heb gisteren een hercules dj control mp3 gekocht, ook een beetje gedacht dat het ging werken omdat er op de doos een powerbook opstaat en ik heb hem aangesloten maar dat deed niet veel! weet iemand hoe ik dit kan doen werken? heeft er iemand een driver voor hercules dj control mp3?

thx

heb je traktor al geinstalleerd?

en anders hier drivers: klik

nog geen traktor geinstalleerd! gaat niet want de cd is enkel windows:s

waar kan ik het vinden?

grtz

een demo kan je [url=http://www.nativeinstruments.de/index.php?id=traktor3_us]hier[/url] downloaden

kan ik men windows key hiervoor dan gebruiken? herkent hij men console dan???

grtz

of je windows key werkt dat weet ik niet, en of je console werkt, dan moet je dat even proberen lijkt mij van wel!;)

Ik heb er korte tijd 1 gehad, en meteen weer teruggebracht. Was mij te fragiel. Weet je zeker dat je de witte doos hebt, for mac? want er zijn 2 versies, pc en mac versie. Ook zal de 5.1 aansluiting niet werken, van midi weet ik niet zeker.

PS: de mac versie is duurder!

heb de pc versie:s wel spijtig want het ziet er een goed uit op pc en ik zou het graag gebruiken op men mac:s iemand een andere oplossing dan een nieuwe te kopen?

grtz

Zou je niet gewoon proberen te ruilen, je hebt toch gewoon de verkeerde doos gepakt...

Ja, ik zou inderdaad terug gaan en ruilen! Wel raar dat ze in één doos geen mac EN pc software meegeven.

zal het proberen

grtz en thx voor alle info