Herinnering ICal op IPod

Ik heb als agendapunt o.a. verjaardagen in ICal staan met een herinnering een dag voor aanvang Nou heb ik iCal gesinchroniseerd met mijn Ipod. Maar het gekke is nu dat ik ruim een week van tevoren al een herinnering krijg betreffende die agendapunten. Heeft iemand dit ook al meegemaakt?? Of heb ik misschien iets verkeerd ingesteld. :sealed:

mss een logische vraag, maar staat de datum en tijd op je iPod goed?

Ja, eerste wat ik heb nagekeken :innocent:

[quote:e02c75d9c9="foxy"]Ik heb als agendapunt o.a. verjaardagen in ICal staan met een herinnering een dag voor aanvang Nou heb ik iCal gesinchroniseerd met mijn Ipod. Maar het gekke is nu dat ik ruim een week van tevoren al een herinnering krijg betreffende die agendapunten. Heeft iemand dit ook al meegemaakt?? Of heb ik misschien iets verkeerd ingesteld. :sealed:[/quote:e02c75d9c9]

Dat probleem heb ik ook!
Ik gebruik die functie niet meer want het werkt heel slecht.

Sinds de update naar Tiger merkte ik dat het mogelijk is om verjaardag in je adresboek op te nemen en dat die dan automatisch in iCal komen te staan. Erg handig, maar nu wilde ik die verjaardagen ook synchroniseren naar m'n iPod. Het lijkt alsof dat allemaal goed gaat (ik kan iig in iSync kiezen om de verjaardagen te synchroniseren). Maar vervolgens staat er niets in mijn iPod als ik via extra naar verjaardagen scroll.

Kent iemand dit probleem?

Waar is de iPod gebleven in Tiger en iSync. Ik wil graag mijn agenda en mijn contacten ook in mijn iPod hebben. Gaat dit automatisch??

Aha ik zie dat dat in iTunes in te stellen is.

Sorry (ik heb Tiger net in huis)

B.

Ook bij de nieuwe iTunes 4.8 blijft mijn probleem dus gewoon hetzelfde; ik kan netjes synchroniseren met iCal en er komt ook een mapje verjaardagen in m'n iPod te staan, maar er staat geen enkele verjaardag in de iPod, terwijl alles in iCal goed ingesteld lijkt.

Wie weet een oplossing?