herstel bevoegdheden: ColorSyncProfiles ??

Iedere keer wanneer ik een "herstel bevoegdheden" uitvoer, blijkt o.a. het volgende steeds hersteld te moeten worden (ongeveer) : "fileondirectory/library/ColorSyncProfiles/Displays" Wat betekent dat, waar refereert deze tekst aan, welk programma/bewerking maakt een fout? Kortom, wat heeft dit steeds te betekenen, en hoe voorkomt men zoiets? Alvast mijn dank.

Same here, ik weet zo goed als zeker dat het ontstaan is na de upgrade van 10.3.8 naar 10.3.9. Daarvoor was het alleen deze die vast in het lijstje van "gerepareerde permissies" vermeld stond:

We are using special permissions for the file or directory ./System/Library/Filesystems/cd9660.fs/cd9660.util. New permissions are 33261

Je hoeft je er verder niet druk om te maken overigens.

[quote:80294e2f8e="TonE"]

Je hoeft je er verder niet druk om te maken overigens.[/quote:80294e2f8e]

Je stelt mij gedeeltelijk gerust! Maar… ik moet de laatste tijd wel heel vaak de bevoegdheden herstellen, want het gebeurt nogal eens dat de boel bevriest (moet dan iedere keer met de aan/uit-knop de computer uit doen en weer starten)

[quote:ccf5f07b77] want het gebeurt nogal eens dat de boel bevriest[/quote:ccf5f07b77]

Ik vrees dat er dan meer aan de hand is dan wat ongeldige permissies…

Ik vrees dat er dan meer aan de hand is dan wat ongeldige permissies...[/quote]

In ieder geval bedankt, al was de laatste opmerking minder opbeurend dan de eerste!