Mogelijk heb je hier een aanknopingspunt. Jammer dat jij ook geen verdere systeeminformatie geeft om je beter te kunnen helpen. Verder is het altijd handig, naast een TM-backup, ook een exportbestand van de calendar-file, contacten etc. te hebben. Verder had je misschien beter de Migratie-assistent kunnen gebruiken i.p.v. terugzetten TM-backup. Maar dat is mostert na de maaltijd.
Dank je voor het linkje naar het artikel. Maar wat daarin beschreven staat is alleen van toepassing op mensen die Carbonite gebruiken.
Ik heb inmiddels gemerkt dat ik via oudere backups in Time Machine (tot eind februari 2023) wel nog mijn iCalendar data kan terugkrijgen. Vanaf maart lukt dat ineens niet meer! Mogelijk ligt de oorzaak bij het upgraden van Big Sur naar Montery. Ik weet niet meer wanneer ik die update heb gedaan.
Voor mij nu duidelijk: Time Machine is onbetrouwbaar voor backup van Calendar!
Ik heb overigens mijn systeeminformatie in mijn profiel gezet. Ik weet niet hoe het komt waarom die niet wordt weergegeven? Ik gebruik dus in elk geval Montery op een iMac 2017.
Ik vertrouwde op Time Machine. Onterecht blijkt nu.
Ik heb Calendar intussen deels kunnen herstellen via een oude Time Machine backup van eind februari. Met de latere backups van maart en april was dit niet mogelijk. Misschien heeft dit te maken met de upgrade van Big Sur naar Montery. Ik weet niet meer wanneer ik die gedaan heb. Mogelijk eind februari.