Het algemene programma update draadje

Een centraal topic (Sticky?) waar je alle meldingen kan geven over updates van programma's die je de moeite waard vindt.

Met alle programma’s (en waardevolle updates) die er zijn is er nu een wildgroei aan draadjes die binnen de 2 dagen naar de onderste regionen zakken.
8)

Lijkt me een goed idee.

Het is alleen jammer dat men in de praktijk al die stickies en centrale topics volledig links laat liggen.

MacOSX heeft een Vbulletin board of een pHpBB 3 board nodig. Dan kun je posts 'mergen' en dan verdwijnen er een heleboel topics!

8)

zou het niet handig ziijn als de stickies direct vanaf de voorpagina aan te klikken zijn, dat zou een hoop nieuwe draadjes kunnen schelen.

[quote:7d0ff9f678="awi"]zou het niet handig ziijn als de stickies direct vanaf de voorpagina aan te klikken zijn, dat zou een hoop nieuwe draadjes kunnen schelen.[/quote:7d0ff9f678] Ben ik het helemaal mee eens

Logt iedereen ook in via de frontpage dan?

Ik niet namelijk, ik ga direct naar het forum.

Met 'MUMenu' krijg je alle updates netjes te zien in je eigen menubalk. http://www.macupdate.com/info.php/id/8277 Dus een sticky of vermelding op de voorpagina is wat mij betreft overbodig.

Wij regelen het even vanuit China...... :wink: