Het Apple leer topic

Het enorm reusachtige Apple leer topic. De leukste topic om nieuwe dingen over Apple te leren. :nerd:

Het wacht icoontje van Apple is niet een strandbal maar wordt ‘The Marble of Doom genoemd

Volgens mij kan je beter naar www.appletips.nl gaan voor zulke dingen…

@Appelflap12345

Nieuwe bril?

Nee, nieuwe leren stoel. Daar gaat dit draadje toch over?

Volgens mij gaat het over skeuomorphic design, of het ontbreken daarvan.

Ik weet wat een apple is…mmmm lekker en gezond. Nou jij weer:)

Apple is toch veel te preuts voor leernichten?

Het geslacht Appel (Malus) bevat bomen die de algemeen bekende vruchten dragen, vooral op het noordelijk halfrond. Ook zijn er sierappels, die kleine appeltjes geven. De appel groeit in de gematigde streken.

Degene die het woord ‘skeuomorphic’ heeft verzonnen én de mensen die het keer op keer gebruiken mogen wat mij betreft in de eerste de ‘beste’ Fyra richting Oost-Europa!

Ze mogen dus gewoon blijven…

Ja maar Applefan12345 houd er van om “de grote” topic aan te maken en aan te wengelen…
soort aandachts geil. Jammer dat de fyra niet meer rijd. dan kan men op juiste bestemming gebracht worden…

:stuck_out_tongue:

Ty kurva, geen grapjes over oost Europa ja…
Grapjes over Fyra mag natuurlijk wel weer :stuck_out_tongue:

@Applefan34567skwiljard “Spinning Beachball Of Death” en ga alsjeblieft eerst internet uitlezen voordat je weer een &@$*@# topic aanmaakt :x

Appelfan, gefeliciteerd! Je bent benoemd tot meest nutteloze OMT-lid ooit. Er wordt nu door de OMT-mods bepaald of je vandaag of morgen van OMT wordt verbannen!

Succes met je leven wat het ook mag zijn.