'Het Bureau' voor op je iPod

Voor het gemak: hier kan je direct de mp3's ophalen

http://download.omroep.nl/nps/mp3/hetbureau/afleveringen/

Goeie tip! Stukken handiger dan dat geklooi via die flash site. Het aantal voorloopnullen geeft aan hoeveel afleveringen er nog gaan komen.

Dank! Nu maar hopen dat die directory open blijft staan...

Maar na 1 aflevering luisteren (de helft) wist ik weer waarom ik hoorspellen niet echt leuk vind geloof ik...

vind het ook niet geweldig :|

extreem saai, net zoals in het boek - geweldig dus

het beste is natuurlijk in de auto luisteren

dan stijgt het ongevalpercentage door achter het stuur in slaap vallen

vroeger toen het gras nog groener was en het klokje tikte in de kuil gegraven door een ander. Terwijl je een vogel in de hand hebt en de beste stuurlui tussen wal en schip vallen zou dit hoorspel best leuk zijn geweest... ooit... denk ik... wellicht... dacht ik...

(nu niet meer)

www.fritsdebeer.com

Alles wordt wel erg nadrukkelijk uitgesproken en sfeer is er nauwelijks, dat moet toch wel beter kunnen :)

ik ben na afflevering 1 ook afgehaakt.

Moest er even inkomen, maar raakte daarna verslingerd. Het scheelt misschien ook als je niet eerst de boeken hebt gelezen, zoals ik.

Heb zelf ooit eens in een dergelijk milieu “gewerkt” en de sfeer en hoe het leven zich daar voltrekt is heel herkenbaar. De serie doet me enigszins aan The Singing Detective denken. De vervreemding in combinatie met van die onschuldige ouwe liedjes e.d… Het geeft ook een goed tijdsbeeld.

De auteurs raken steeds beter op elkaar ingespeeld en de hoorspelmakers worden ook vindingrijker, lijkt het. Luister bijvoorbeeld maar eens naar aflevering 12.

Hoe dan ook blijft het iets voor de liefhebber.

Ok....fair is fair... Ik ga luisteren en dan mag ik een oordeel vellen (ach..wie ben ik)

ok…here we go…

Frits

Ok, ik heb 12 helemaal afgeluisterd. Maar kan niet zeggen dat ik de rest ga luisteren. HEt is allemaal ERG stigmatiserend...

Toch maar niet.

Frits

http://download.omroep.nl/nps/mp3/hetbureau/afleveringen/

ze zijn van formaat veranderd, .swf ipv .mp3

Hoe kan ik die .swf op mijn ipod beluisteren?