Het eerste Apple-event van 2022 is officieel een feit

Apple heeft het eerste evenement van 2022 aangekondigd. Het Amerikaanse bedrijf stuurt de uitnodigingen eruit voor ‘Peek Performance’.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Hallo One More Thing

Ik heb website gezien waar aanzienlijk meer nieuws opstaat.

Succes met lezen

Wakkerplat

Er is geen nieuws Wakkerplat. Alleen de datum is nieuws. De rest is alleen maar giswerk.

Ik verwacht een iPhone SE, Mac mini M1 Pro/Max en iMac 27 inch met M1 Pro/Max. De M2 verwacht ik niet voor het einde van het jaar.

Ik kan het vanavond niet live zien al had ik het graag. Jon Posser heeft laatst wel een video uitgebracht met wat hij verwacht, en één ding daarin was wel interessant: de “Mac Studio”; een computer met een formfactor tussen de Mac Mini en de G4 Cube, die zou zijn uitgerust met een M1 Pro (disclaimer: als de nam van de CPU niet klopt is dat míjn fout, niet die van Posser. Het is al even geleden dat ik de video zag). Ben benieuwd, maar voor mij wordt e.e.a. dus pas morgen duidelijk.