Het grote ``Dancing with the Stars´´ topic

Hallo Forumgebruikers, Met de finale van Dancing with the Stars voor de deur vraag ik mee af wat wie kijkt er naar Dancing with the Stars en wat vind je ervan ?

Zelf vind ik het een heel leuk programma en ik kijk er iedere week naar.

vind het geen zak aan.. Me zusje heeft het er steeds over en die was ook helemaal in dat idols en popstars gedoe.. :x

nooit van gehoord....

Ik heb een Ron Brandsteder-allergie en mag er dus niet naar kijken van de dokter...

Ams op Olav's PB: Helemaal leuk. Sommige mensen kunnen zo mooi dansen.

[quote:773837b4f0="Chris Meijburg"]Ik heb een Ron Brandsteder-allergie en mag er dus niet naar kijken van de dokter...[/quote:773837b4f0]

Wij hebben denk ik dezelfde dokter…

Hoewel ik af en toe wel een dosis Irene van der laar mag zien van hem… :stuck_out_tongue:

Erg leuk, maar zoooo jammer dat Ron en Sylvana het presenteren, doet echt afbreuk aan dit concept. Mijn idee voor presentatie: Yorinde Mol en Winston Gerstanovich.

Jim mag van mij wel winnen :slight_smile:

Ik heb een aangeboren aversie voor dansen en alles en iedereen die met dansen te maken heeft. Het is overbodig om te zeggen dat het me geen ruk interesseert. Maar ik ben het met tijn eens: Jim mag wel winnen ja.

Ik vindt ook dat Jim mag winnen. Maar wat is er aan Ron ? Ik vindt het juist leuk dat zij het presenteren.

[quote:79496d7242="marloez"]nooit van gehoord....[/quote:79496d7242]

zelfde hier ( sammerman voelt zich nu wel heel oud)

[quote:aafe9cdcf4="Ashwin"]Maar wat is er aan Ron ? Ik vindt het juist leuk dat zij het presenteren.[/quote:aafe9cdcf4]

Beide hebben leggen geen gevoel bij dit programma:

Ron? Ron doet gemaakt grappig. Vindt het blijkbaar nog steeds nodig om ook tijdens dit programma Andre van Duyn bij zijn grappen te betrekken. En heeft geen gevoel voor dans, kijk maar naar het begin van het programma. Jammer is ook dat het wel erg duidelijk is te zien dat Ron er voor het geld staat.

En Sylvana zit lekker achteraf een beetje flauwekul te praten over “wat ging het goed he”. Laat haar lekker tv makelaar zijn, maar alsjeblieft niet van dit soort ‘Rob Stenders diepte interviews’.

Ik blijf erbij dat is ze beide wel grappig vind. Ja Ron, die maakt natuurlijk wel eens een beetje een domme opmerking. Bijvoorbeeld gisteren aan het einde van de uitzendig: Jullie zijn mijn favorieten !

ik moet er niks van hebben :(

Vind het een geweldig programma. Alleen jammer dat mijn favoriet in de 5e ronde af is gevallen :cry: Nou ja, kan hem nog dagelijks bewonderen in GTST :P [img:956aeabb6c]http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/6p5n4v0hu804k0cczqi.jpeg[/img:956aeabb6c]

AAAAARGH beginnen jullie nou ook al? Mijn moeder vindt het helemaal te gek en mijn oma kijkt niks anders meer :P. Echt te irritant voor woorden, helemaal met die irritante Ron Brandsteder en die kale Silvana. Echt zoooooooo grappig die twee, het lijkt wel Talpa :evil:

even 5 minuten bekeken, icht dacht al , wat ziet die Sugar Lee Hooper er goed uit, flink wat kilo's kwijt en een lekker kleurtje :evil:

Twee keer al een deel gezien en ik vind er niks aan :evil:

Ik heb niet veel met TV en ben eigenlijk meer een "meekijker". Heb het nu denk ik een stuk of drie keer gezien en vind het op zich niet naar om naar te kijken.

Als je je als man in dezelfde ruimte begeeft als een vrouw is het een unieke gebeurtenis als je de afstandsbediening van de TV vast mag houden, dus ik bepaal eigenlijk nooit wat er gekeken wordt, maar ik vind het in ieder geval een stuk prettiger om naar te kijken als al die ‘reality shit’ als Big Brother, Jouw Vrouw Mijn Vrouw, De Verbouwing en meer van die dingen waarbij ze doorsnee burgers volgen in totaal on-interessante zaken die ik zelf ook in mijn dagelijkse leven kan zien.

[quote:5c100debee="iRuben"]'reality shit' als Jouw Vrouw Mijn Vrouw,[/quote:5c100debee]

Ja leuk! jouw vrouw mijn vrouw, vind ik echt een goed en leuk programma!

En ook erg leuk vind ik Groeten uit de rimboe, briljant gewoon.
[img:5c100debee]http://sbs6.sbs.nl/images/database/g/groetenuitderimboe/special6/sp_groetenuitderimboe.jpg[/img:5c100debee] [img:5c100debee]http://sbs6.sbs.nl/images/database/g/groetenuitderimboe/special6/sp_massing_01.jpg[/img:5c100debee]

Al dat soort programma's is een vorm van aapjes kijken en als ik die wil zien dan ga ik wel naar de dierentuin. :evil: