Het grote "ik-heb-vragen-over-office" topic

hallo, ik heb nu gezien dat je op apple.be een familiepack kunt kopen: office + printer nu heb ik toch enkele vragen voor ik die 'investering' ga doen: Is office met studentenlicentie een goede koop ? Is office stundent gelijk aan de gewone office ? Kan ik men office nog steeds updaten ? Is office even 'super' als zijn windows broer ? is office goed geintegreerd in mac ? Kan ik door office op die site te kopen ook nog altijd gratis updaten naar 2004 in november ? Weet er iemand een site met goede info over office X (ik weet enkel die van microsoft en die staat vol met office 2004) ? Kan iemand zijn mening geven op office (kwa gebruik) ?

alvast bedankt,
(ik hoop alvast maar dat die printer in usb is, want men ibook heeft geen printer poort)

GreetZ NLH

Student licentie: zijn de volledige versies, alleen is de licentie goedkoper.

Vergelijking windows: ik vind hem net zo goed als zijn windowsbroertje, er zijn mensen die hem beter vinden zelfs. Over het algemeen komen de nieuwe versies ook eerder uit dan op de pc geloof ik.

Voor meer info kijk op: http://www.microsoft.com/mac/ Dat gat gewoon over office X en ook staan er overal verwijzingen naar 2004.

je kunt een testdrive versie van office vX downloaden geloof ik. FF bij de downloads kijken bij www.microsoft.com/mac

Ik kan em zo snel niet vinden, misschien moet je even goed zoeken. Ik heb iig een testdrive versie op m’n macje gehad vroeger.

Let wel op als je een studenten licentie koopt; somige licenties lopen na een jaar of twee jaar af en dan moet je het opnieuw aanschaffen.

Werkt volledig en prima. Mooier en vriendelijker dan op Winddoos, niet in NL-talig (dacht ik).

ΛΛ

Ik zou eens goed kijken of je via je onderwijsinstelling niet aan de software kunt komen, dat is dan namelijk nog veeel goedkoper dan een onderwijslicentie via Microsoft (of een reseller) te kopen. Om je een idee te geven: als je in Nederland Office:Mac v X wilt kopen kost dat (mits je school bij Surf, SLB of SLIM oid is aangesloten) €16,50 !!!!! Da's even andere koek :) En die licentie loopt af af als je school verlaat, maar de software doet het dan nog steeds. Natuurlijk is het vanaf dat moment illegaal als je het dan nog gebruikt, maar dat is een morele kwestie waar je met jezelf over in het reine moet zien te komen :wink: