Het grote "Ik werk in de supermarkt"-topic!

Het topic voor iedereen die werkzaam is bij een supermarkt! Hier kan je praten over lastige klanten, nare acties, werkervaringen en nog veel meer! Weer welkom!

Ik zelf werk (officieel) zes uur per week bij Albert Heijn 1034 in het Centrum van Dordrecht als vulploegmedewerker. Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk ook achter de kassa terecht kom; bij ons in het filiaal zijn veel mensen multifunctioneel omdat we een klein team hebben.

En jullie? :smiley:

Dit topic is bedoeld voor iedereen die in een supermarkt werkt, of heeft gewerkt. Ook mensen die willen weten hoe het er achter de schermen aan toe gaat mogen natuurlijk meelezen.
Lieve mensen, lucht hier je hart over vervelende klanten, vulplanningen die niet kloppen of vertel een grappige anekdote over vallende bierkratten.

OMT'er die bij een supermarkt werk(t)en.

[b]Albert Heijn[/b]
Bor
iPrincess

[b]Aldi[/b]
-

[b]C1000[/b]
-

[b]Jumbo[/b]
-

Het grote "Ik werk in de snackbar"-topic! .. next!

Er zijn op dit forum veel mensen die bij een supermarkt werken die daar graag over willen praten samen. Dat hoeft nu niet meer in topics die eigenlijk voor een groter publiek zijn, dus als jij jezelf lekker uit dit draadje verwijderd heb je er geen last meer van.

Het grote "ik werk andere forumleden op hun zenuwen" topic. Gaat goed Loungers, met het niveau.

Yay, Kwalbert 1515 XL fer sure . :P. Jammer dat het draadje van de AH niet meer mocht. Nou, over mijn werkzaamheden zijn het vullen van de bakproducten, vrucht- en groenteconserven, soepen, tussendoortjes en zonatura (Ja, dat is één gang). Verder roddel ik graag met mijn collega's (vandaag weer eens vernomen dat een van de teamleiders waarschijnlijk ontslagen wordt), zit ik in de kantine, of zit ik in het magazijn te klooien.

Nou, als je meer wilt weten vraag je het maar

Hebben je een vast pad? :O

Wij wisselen altijd…

Ja, dat moet haast wel, wij hebben zo'n grote winkel. Maar als ik buiten mijn vaste dagen werk dan sta ik bijna altijd op een andere afdeling. Zuivel en Houdbaar is bij ons ook een 'bijna' gescheiden afdeling. Het is voornamelijk voor het snel vullen. Als je altijd op dezelfde pad staat ken je het beter en hoef je niet de hele tijd te zoeken :lol:

En nog nog geven ze jullie een hongerloontje. Ze moesten zich kapot schamen.

Dat is waar natuurlijk. Bij ons zijn er maar 8 paden :P dus wij kennen het meeste wel uit ons hoofd...

ik geef mensen hun klusjes bij zo'n winkel

Teamleider?

Bij ons ook zo'n 8 á 10, maar die gangen zijn ook zo'n 15 meter lang. Dat is heel iets anders dan 7 meter.

@ Koetjesreep

24 uur = 157, 20. Lang leve de reiskostenvergoeding.

Bij ons zijn ze 7 meter lang ja. En er is nog een AGF-afdeling en een bakkerij. Geen kaasboer en slager, en de eieren staan op een kop want anders is er geen ruimte voor :P

Ik werk bij de C1000, en houdt ook mensen aan het werk... :)

[quote:866004ae1a="Bor"]Bij ons zijn ze 7 meter lang ja. En er is nog een AGF-afdeling en een bakkerij. Geen kaasboer en slager, en de eieren staan op een kop want anders is er geen ruimte voor :P[/quote:866004ae1a] Dat is echt lekker kansloos. Wij hebben een bakkerij, Groente en Vers, Kaas, Grill en Steak en gewoon vlees. En de eieren staan bij ons tussen de zuivel en het ontbijt. En we hebben geloof ik uit het hoofd 8 koppen en 4 eilanden. Plus nog wat rotzooi op huishoud.

Grill en Steak? WTF is dat?!

6,55, dat bedoel ik, schandalig :P

xl bullshit elke dag verse geprepareerde bende,

Een afdeling voor voornamelijk BBQ vlees en het wat grotere braadvlees. Ook hebben wij Halal vlees :innocent:.