Het grote 'Ik wil overstappen naar Mac' Topic

een ideetje:

aangezien ik de grote vraag zie van ik wil overstappen… maar ik heb een vraag blabla.

Zullen we niet een groot overstap topic maken? Weet niet of dit er al is, maar bij deze start ik deze op :smiley:

Misschien dat er een topic komt met vragen en antwoorden (met een slotje dat alleen mods kunnen aanpassen) en een topic voor alle vragen die dan bij het gelockte topic gezet kunnen worden. (soort database idee)

hoop dat dit een ‘sucses’ word :slight_smile:

:innocent: Larz.

Goed plan Larz ;)

Al die switchers hier ook :stuck_out_tongue:

Als je ook nog serieuze antwoorden wilt, dan zou ik het niet in de lounge zetten ;)

Laten we ook meteen "het grote ik-wil-naar-Windows-switchen topic" opstarten en dat dan meteen op slot flikkeren. :-P

gaan we ook een "Ik wil overstappen naar windows" topic maken :? of toch maar niet ? :P

hopelijk dat de mensen die willen switchen ook gebruik maken van dit topic, aangezien die meestal nieuw zijn en nog niet goed wegwijs zijn in het forum. anders mss een sticky dat dit meteen opvalt ?

[quote:32e184222c="Quack"]Als je ook nog serieuze antwoorden wilt, dan zou ik het niet in de lounge zetten ;)[/quote:32e184222c]

Goed opgemerkt… naar “Algemeen” ermee…

[quote:32e184222c=“Zweefvliegerke”]…anders mss een sticky dat dit meteen opvalt ?[/quote:32e184222c]

Ook een goed plan… hopla… ik ben lekker op dreef! :stuck_out_tongue: Nu nog een reden om het op slot te zetten en ik heb alles weer een keer gedaan vandaag. :wink:

TOP PLAN!! kan ik mijn vrinden ook nog eens, met hulp van jullie :P , laten switchen!! :lol: :D

Oke, Tot nu toe gaat dit topic naar Nowhereville.

Nu is het wel zo dat de meeste lui of het forum al Mac gebruikers zijn. Dat helpt.

Ok, ik ben een switcher in spee. Mijn iMac G5 is besteld en ik hoop dat hij zo goed is als jullie allemaal beloven. :wink:

Nou ik geloof dat ik me wel in dit topic kan begeven :D

Ik zit nu al een aantal maanden op de Powerbook te geilen maar heb nog steeds de overstap niet durven maken, ik heb tig foldertjes en FAQ’s over switchen gelezen maar op 1 of andere manier blijft het vreemd. Ik maak me vooral zorgen over het feit dat ik de Powerbook ook voor mijn studie zal gebruiken en ik me afvraag of dit geen problemen kan opleveren met compabiliteit.

edit:
waarom staat er dat ik uit Spanje kom??? Valt Leiderdorp opeens onder Spanje??? :wink:

wat voor opleiding doe je en welke software wordt daar gebruikt?

[quote:cc9ad297c5="pradaboy"]waarom staat er dat ik uit Spanje kom??? Valt Leiderdorp opeens onder Spanje??? :wink:[/quote:cc9ad297c5] kennenlijk is leiderdorp met het leidsontzet vergeten!

als je geen windows only programmas moet gebruiken, zie ik niet in waarom je niet vandaag die powerbook besteld!

daan.

[quote:30f81302a8="Hugo"]wat voor opleiding doe je en welke software wordt daar gebruikt?[/quote:30f81302a8]

Notarieel Recht, geen specifieke software eigenlijk… ik weet het volgens mij ben ik gewoon zo’n schaap dat zich moet losrukken van die ****winblows dingen :?

[quote:cabc127957="hansenonline"][quote:cabc127957="pradaboy"]waarom staat er dat ik uit Spanje kom??? Valt Leiderdorp opeens onder Spanje??? :wink:[/quote:cabc127957] kennenlijk is leiderdorp met het leidsontzet vergeten!

als je geen windows only programmas moet gebruiken, zie ik niet in waarom je niet vandaag die powerbook besteld!

daan.[/quote:cabc127957]

Tot nu toe niet, maar ik weet natuurlijk niet of ik in de toekomst met windows-only zal werken (lijkt me sterk), mocht ik toch op safe willen spelen kan Virtual PC ELK Windows programma draaien of zit er op een of andere manier een limit aan?

Misschien dat een mod dan ook ineens deze thread wat kan uitmesten en de onnodige/onzinnige posts kan verwijderen? Wat heeft een switcher-in-spe aan een thread waar de eerste pagina vol met lounge-praat staat? :roll:

omdat dit kennenlijk eerst in de lounge heeft gestaan!

sinds november 2002 ben ik geswitched van een pc bakbeest naar een ibook en dit had ik veel eerder moeten doen. de ibook was net zo duur als mijn pc met 19 inch monitor, maar ik vind het toch veel fijner werken. het toetsenbord van de ibook is even wennen. vergeet niet meteen genoeg geheugen bij de apple te nemen, je kan nooit genoeg hebben.

daan.

[quote:7879f5ef9a="hansenonline"]omdat dit kennenlijk eerst in de lounge heeft gestaan!

sinds november 2002 ben ik geswitched van een pc bakbeest naar een ibook en dit had ik veel eerder moeten doen. de ibook was net zo duur als mijn pc met 19 inch monitor, maar ik vind het toch veel fijner werken. het toetsenbord van de ibook is even wennen. vergeet niet meteen genoeg geheugen bij de apple te nemen, je kan nooit genoeg hebben.

daan.[/quote:7879f5ef9a]

wat is tegenwoordig verstandig om qua geheugen te nemen zodat ik flink wat progjes tegelijk kan draaien? Ik zit al aan 1GB te denken mocht ik de PB aanschaffen…

ik denk dat dat voorlopig genoeg is, maar als je het geld er voor hebt zou ik persoonlijk het maximum(weet niet wat dat voor pb is) nemen.

daan.

[quote:0864850af2="hansenonline"]ik denk dat dat voorlopig genoeg is, maar als je het geld er voor hebt zou ik persoonlijk het maximum(weet niet wat dat voor pb is) nemen.

daan.[/quote:0864850af2]

maximum is 2GB => 2 latjes van 1Gb
ik denk wel dat dat voldoende is :smiley:

word wel een beetje duur he... :|