Het grote "iLike-gezelligheid"-draadje

iLike.com is een iTunes plug-in met een soort Genius-functie. Ook geeft het updates en extra info over artiesten en concerten waar je interesse in hebt.

Je kan ook vrienden toevoegen. Misschien eens héél leuk voor OMT om nog méér elkaars smaak en interesse van concerten en artiesten leren kennen.

Voeg mij alvast toe: [b:d482816d8d]BloomPod[/b:d482816d8d]

Soort van Last.fm?

Komt er op neer, maar de iTunes plug-in is erg handig. Ook de suggesties zijn leuk.

bloompot weet niet of je last.fm al kent, want Lastfm is er al jaaaren :) En in de VS kun je 'm zelfs op je iPhone downloaden! Voorheen heette het Audioscrobbler en laterna is het Lastfm geworden. Wat het doet is dat het niet alleen bijhoud wat je luistert, ook synchroniseert Lastfm alle "plays" die je op je iPod hebt geluisterd als je je iPod (of iPhone) aansluit! Daarnaast krijg je inderdaad handige tips en kun je bij iedere artiest zien wat voor muziek je waarschijnlijk ook leuk vind, en of ze toevallig binnenkort naar Nederland komen. Je kunt ook de Lastfm radio aanzetten met gewoon lekkere nummers afgestemd op waar jij van houd... zie hier mijn pagina, dan snap je misschien 'n beetje wat 't inhoud.. http://www.last.fm/user/basbrouwers Vind persoonlijk vooral de mogelijkheden van Lastfm erg fijn, en het heeft m'n hele collectie van heel wat jaartjes muziek al erop staan dus denk niet dat ik zo snel even ga switchen naar iLike :)